اصغر فرهادی کارگردان برنده دو اسکار در کشور پرتغال درباره بازی ایران و پرتغال اظهارنظر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر فرهادی برای برگزاری کارگاه آموزشی و تبلیغ فیلم جدیدش در جشنواره اسپینیو در پرتغال به سر می‌برد.

او در یک نشست با خبرنگاران پرتغالی به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد که در انتهای آن به بازی ایران و پرتغال هم گریزی زده شد.

اصغر فرهادی درباره بازی دوشنبه شب ایران و پرتغال گفت: «فکر می‌کنم که بازی خیلی سختی پیش رو داریم. تا چند وقت پیش فکرش را هم نمی‌کردم که بتوانیم اسپانیا یا پرتغال را در این گروه شکست دهیم. اما با این تیم و کارلوس کی‌روش امید زیادی داریم.»

فرهادی که دو جایزه اسکار با دو فیلم «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» در کارنامه دارد در ادامه گفت: «مشکل اصلی ما در این بازی کریستیانو رونالدو است. هر چند کیروش چنین چیزی نگفته اما من فکر می‌کنم که سه بازیکن ما مسئول مهار رونالدو باشند.»

کارگردان «همه می‌دانند» در انتها به شوخی گفت: «مسئله این است که دوشنبه من کنار پرتغالی‌ها نمی‌توانم جشن بگیرم.»

منبع:‌ آبزروادور / ۲۴ ژوئن

241241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    7 7
    مگه ما اسپانیا و پرتقال رو در این گروه شکست دادیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • عرفان IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      11 38
      مشکل اصلی ما اینه که در این مملکت هر کسی راجع به هر موضوعی اظهار نظر تخصصی میکنه.. آقای فرهادی مگه سرمربی تیم ملی درباره سینما اظهار نظر کرده که شما... والا
    • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      16 1
      اتفاقا جذابیت فوتبال همینه که چون خیلی ها بیننده هستند می توانند نظر خودشان را به صورت کاملا معمولی و نه در حد کارشناسی بدهند .... حالا تو چرا ناراحت شدی؟
    • سهراب US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      14 0
      عرفان مثل این که حالِت خوب نیست.... اول این که اصغر فرهادی مگه نظرش منفی بوده که توی با ادب قاطی کردی و درافشانی میکنی.... دوم این که مردم عادی و همه نظر بدن اما اصغر فرهادی درباره تیم کشورش ابراز علاقه و اظهار نظر نکنه؟
  • احسان A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    4 5
    عجیبه واقعا فرهادی عزیز بهتر بود شما صرفا آرزوی موفقیت کنی برای تیم مگه کیروش برای مهار مسی سه نفر رو مامور کرده بود که حالا بخواد مقابل رونالدو چنین کاری کنه رونالدو و پرتغال فعلا با شانس و اشتباهات داوری ۴ امتیاز جمع کرده، و قرار نیست در همیشه روی یه پاشنه بچرخه
  • امیرعلی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 8
    مشکل اصلی ما اینه که بجای آقای اصغر فرهادی یا آقای پرویزپرستویی و......الی ماشاالله مستر کیروش با مبلغی بالا سرمربی تیم ملی ایران کردیم و حاضر نیستیم به نخبهای همه فن حریف داخلی اعتماد کنیم.
  • من A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 3
    مشکل اصلی ، خود ما هستیم. تا زمانی که خود را باور نکنیم وضعیت به همین شکل هست
  • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    9 0
    خبرنگاران از فرهادی سئوال کردن.او هم جواب داده .چکار کنه؟جواب نده؟ بزنه تو دهن خبرنگارا؟؟حالا مگه قراره رو جواب فرهادی تیم ملی رو بچینن؟اسمون به زمین مگه امد؟اگه یه فیلمساز پرتغالی الان ایران بود ازش راجع به بازی ایران و پرتغال نمی پرسیدن؟فوتبال عزیز و دوست داشتنیه .همه راجع بهش حرف می زنن. از سیاست مدار و هنرمند تا مردم عادی کوچه و بازار .هیچ کس هم نمی تونه جلوی نظردادن راجع به فوتبال رو بگیره .یکی از قشنگی های فوتبال اصلا همینه .