۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
شهرداری در کارها باید شفاف سازی کند

شهردار منطقه یک زنجان تکریم ارباب رجوع را از نخستین الویت های کاری خود دانست و گفت: از آنجا که درآمد شهرداری از طریق مردم صورت میگیرد در نتیجه هزینه کردها نیز باید با نظر مردم انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین،بهرام حدادی با بیان اینکه ازطرفی در دینمان احترام به افراد سفارش شده باید تمام مسائل و کارهای شهرداری حول این محور شکل گیرد ، افزود : شهرداری موظف است در تمام موارد و کارها شفاف سازی کند چون این مسئله جزو حقوق شهروندی است .

وی به احداث سرای محله در سطح منطقه یک زنجان اشاره کرد و ادامه داد : در اجرای سرای محله قصد داریم از نقطه نظرات مردم در ساخت و اجرا بهره بگیریم چون معتقدیم با مشارکت مردم در پروژه ها ارتباط و تعامل بین مردم و شهرداری ایجاد می شود.

حدادی با تاکید بر اینکه در امور شهری باید اولویتها را رعایت کنیم تصریح کرد : در برخی مناطق معابر اصلی که به عنوان منظر شهری محسوب میشود عفلت کرده ایم و به جای ان به خیایان های فرعی بها داده ایم که بایستی این نگرش تغییر یابد .

شهردار منطقه یک زنجان در این زمینه به این به بلوار شهیده فهمیده اشاره کرد و اظهار داشت: به عنوان مثال حاشیه بلوار شهید فهمیده به صورت کویر و لم یزرع باقی مانده در صورتی که وارد شهرک کارمندان میشویدبا وضعیت مساعد این شهرک روبرو می شوید

حدادی در ادامه به پروژه ها ی نیمه تمام و رها شده اشاره کرد و افزود:باید در برنامه های اجرایی صفرتا صدپروژه ها را ببینیم، نباید پروژ ه ها رها شود چون هم سر مایه هدر می رود و هم موجب نارضایتی مردم می شود

وی تصریح کرد : سعی داریم در سال 97 پروژه های ناقص را به اتمام برسانیم از جمله آنهاپارک رضوان در زیبا شهر و دو پارک نیایش و مصباح در الهیه است که اکنون در مرحله پایانی تجهیز و اتمام این پروژه ها هستیم .

شهردار منطقه یک زنجان از دیگر برنامه های در دست اجرا شهرداری منطقه یک را جابه جایی دکلهای فشار قوی درسطح شهر عنوان کرد و گفت بیشتر این دکلها در سطح منطقه یک از بلوار 22بهمن ،کوی فرهنگ شروع می شود وتا سمت گلشهر ادامه دارد که سعی میکنیم امسال آنها را ساماندهی کنیم .

حدادی در ادامه به مشکلات پیش روی شهرداری منطقه یک زنجان اشاره و عمده مشکل را مباحث مالی دانست و بیان کرد : عمده دلیل مشکلات مالی به رکود ساخت و ساز بر می گردد و سعی داریم با صدور پروانه ها و با تخفیفاتی که ارایه میشود به ساخت و سازها رونق دهیم .

حدادی در ادامه بحث اجرئیات و تخلفات ساختمانی رامطرح کرد و گفت متاسفانه در زنجان بیشتر همشهریان دوست دارند در کنار منازل خود مغازه ای احداث کنند که این به لحاظ شهر سازی و سرانه های تجاری بیشتر از سایر مراکز استان هاست و در جاهایی که تجاری تعریف میکنیم استقبال صورت نمی گیرد اینگونه تخلفات به صورت گسترده انجام میگیرد و تلاش میکنیم جلوی این تخلفات را گرفته و این موارد راآسیب شناسی کنیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =