قطعات بتنی نخاله‌های ساختمانی زنجان بازیافت می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از فرآوری قطعات بتنی نخاله‌های ساختمانی برای استفاده دوباره از سوی شهرداری زنجان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، غلامحسن احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری پیگیر دریافت زمین از منابع طبیعی برای انتقال نخاله‌های ساختمانی است، اظهار کرد: در صورت اختصاص زمین از سوی منابع طبیعی محل فعلی نخاله‌های ساختمانی با کاشت درخت چهره دیگری به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در محل فعلی بیش از 20 سال است که زباله‌های ساختمانی تخلیه می‌شود، گفت: فعلا زمینی برای تخلیه زباله‌های ساختمانی در محل جدید اختصاص نیافته است و دپوی نخاله‌ها در محل فعلی انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه فعلا در زمینه بازیافت نخاله‌های ساختمانی اقدامی صورت نگرفته و در تلاش هستیم تا مقدمات این کار انجام شود، افزود: کارگاه بتن شهرداری، درخواست تفکیک قطعات بتن را داده که نسبت به فرآوری آنها اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری در حوزه تخلیه نخاله‌های ساختمانی تعبیه مخزن در سطح شهر است، گفت: این امر نیز کمک شایانی به جمع‌آوری بهتر نخاله‌ها در سطح شهر می‌کند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =