اهدای جوایز برندگان طرح 1000 گوشی هوشمند همراه اول  لرستان

باحضور مدیر مخابرات منطقه لرستان و جمعی از مدیران مخابرات منطقه ، جوایز برندگان خوش شانس طرح 1000 گوشی هوشمند همراه اول اهدا گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این طرح ، همراه اول در بین مشترکینی که از مرداد تا پایان مهر 96 نسبت به فعال سازی سیم کارت اعم از دائمی و اعتباری اقدام و یا سیم کارتهای غیر فعال خود را فعال نموه بودند به قید قرعه به 1000 نفر از آنان گوشی هوشمند GALAXYA5جایزه در نظر گرفته بود که 22 نفر از آنان از مشترکین همراه اول استان لرستان بودند.

  هومان محمودی در مراسم اهدای جوایز برندگان طرح 1000 گفت: ارتباطات در دنیا نقش‌آفرین شده است و هر کشوری در این زمینه موفق باشد در سایر زمینه‌ها نیز موفق عمل خواهد کرد.
وی یادآور شد: همراه اول در کشور اقدامات خوب و ارزشمندی انجام داده هر چند معتقدیم کامل نیست

جوایز1

محمودی بیان کرد: دمات و امکانات مخابرات در راستای تکریم مشتری هر روز ارزان و ارزان‌تر می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: در برخی نقاط مشکل آنتن‌دهی وجود دارد و آن هم به علت کمبود آنتن‌های BTS است ولی نکته مهم اینجاست که ما تجهیزات را آماده داریم اما مردم اجازه نصب آنها را نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌ها در استان تکمیل شود که 60 درصد آن دست مخابرات بوده و مابقی نیازمند همکاری مردم است.

محمودی یادآور شد: ما شرکت خصوصی هستیم و نیاز به همکاری مردم داریم و اگر نقدینگی داشته باشیم می‌توانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

مهندس شمسی‌فر، معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان نیز در این مراسم گفت: همراه اول با 98 درصد پوشش در سطح شهرها و جاده‌ها بالاترین پوشش را دارد.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات ناظر بر تمامی شرکت‌های حوزه ICT است، یادآور شد: شرکت همراه اول هر سال اپراتور برتر شناخته می‌شود.

شمسی‌فر تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری در اولویت کاری همراه اول است. برای کیفی‌تر شدن خدمات به مشترکین در دفاتر پیشخوان ارائه خدمات می‌دهیم.

معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه ضریب نفوذ بالای همراه اعتماد مشترکین را به دنبال داشته است، اضافه کرد: همراه اول یک هویت است و سیم کارت آن شناسنامه دوم هر فرد است.

وی تأکید کرد: اختلالات در خدمات همراه اول استان، بزودی به طور کامل رفع خواهد شد.

شمسی‌فر اظهار کرد: در حوزه خدمات اینترنتی مخابرات و همراه اول مکلف به رعایت حقوق مشترکین هستیم. در بحث تعرفه‌های اینترنتی باید شفاف عمل کنیم.

در ادامه ویسکرمی رئیس اداره امور مشترکین و متقاضیان همراه اول نیز گفت: همراه اول هر سال کمپین‌هایی برگزار می‌کند و به مشترکین جوایزی می‌دهد که این طرح 1000 سال 96 اجرا شد و قرعه‌ کشی برای کسانی است که سیم کارت خود را فعال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از 1000 نفر برنده در این طرح 22 نفر مربوط به لرستان بوده‌اند، یادآور شد: همراه اول در لرستان یک میلیون و 800 هزار مشترک دارد و ضریب نفوذ 91 درصد بوده و اپراتور غالب است.

مهندس ویسکرمی با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌‌ها تصریح کرد: 8 دفتر نمایندگی خدمات همراه اول فول سرویس و دو برند شاپ در استان ایجاد شده است.

رئیس اداره امور مشترکین و متقاضیان همراه اول استان بیان کرد: با 200 دفتر پیشخوان دولت قرارداد منعقد کرده‌ایم و زمینه را برای خدمت به مشترکین آماده کرده‌ایم. مشتری مداری جایگاه ویژه‌ای برای ما دارد.

در ادامه این مراسم از مهندس عباس امیدی کارشناس IT و تحلیل مشتریان اداره امور مشترکین و متقاضیان همراه اول استان به دلیل ارائه آموزش همکاران و دفاتر خدمات ارتباطی در برگردان اخیر همراه اول با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.
اهدا3

همچنین از 8 دفتر خدمات ارتباطی که در فعالسازی سیم کارت انارستان و طرح ترابردپذیری به همراه اول عملکرد خوبی داشتند تجلیل بعمل آمد .

لازم به ذکر است که همراه اول در هر فصل به مشترکینی که صورتحساب خود را به موقع پرداخت می نماید به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می نماید.

اسامی برندگان طرح 1000 گوشی هوشمند همراه اول لرستان

رضا سرلک، میثم خورشیدوند، اکبر معین، امید جوینده، کرم رضا جودکی نژاد، سارا ماهرو بختیاری، امیرعلی مراد جانی، حجت رفیعی، رضا رضایی، سعید پرستار، گوهر قاسمی، سهیلا میرزایی، اردلان بهرامی یاراحمدی، صمد نصیری نیک، بیژن رشیدی، عبدل کاظم خسرویان حشمت‌آبادی، غلامرضا فرهادی، هدایت سعیدی پیام، رضا احمدی، فاطمه سبزواری فرد، سید علی فاطمی و احمد محمودوند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =