در آخرین روز بهار، اخبار مربوط به بازی شب گذشته ایران و اسپانیا در جام جهانی بیشترین بازدید را به همراه داشتند. در صدر همه این اخبار، پیام رهبر انقلاب به اعضای تیم ملی فوتبال قرار داشت.

در سرویس سیاست، پیام رهبر انقلاب به اعضای تیم ملی فوتبال ایران در صدر اخبار نشست. اعلام حالت ویژه و جنگی توسط پزشکیان دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه لاریجانی گفت: سی‌اف‌تی را بعد از اخذ نظر رهبری در مجلس پیگیری می‌کنیم.

در سرویس فرهنگ، واکنش قائم‌مقام شبکه سه به قهر فردوسی‌پور از برنامه ۲۰۱۸ پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، خبر درگذشت صدرالدین شجره باعث اندوه کاربران شد. آخرین خبر از حال محمدرضا شجریان از زبان همایون هم پربازدید شد. 

در سرویس اقتصاد، خالی شدن حباب قیمت خودرو کمی از نگرانی کاربران کاست. بسیاری هم خواستند بدانند آیا بازار مسکن دوباره به لاک رکود خزیده است؟ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در تابستان هم دیگر خبر پر مخاطب بود. 

در سرویس جامعه، بسیاری برای دانستن دلیل شادی شبانه مردم بعد از فوتبال کلیک کردند. واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دوئل یوز‌ها و ماتادورها دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم دنبال پاسخ این پرسش بودند: ۳۰۰۰ ایرانی برای حضور در جام‌جهانی، چقدر ارز از کشور خارج کرده‌اند؟

در سرویس بین الملل، خبری با تیتر ترامپ ناگهان اعتراف کرد بسیاری را به خود جلب کرد. جزئیات تازه از پرونده وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران هم مخاطبان زیادی یافت. مقاله ظریف در پاسخ به پمپئو و زیاده‌خواهی‌های آمریکا دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. 

در سرویس ورزش، توئیت راموس برای زنان ایران پربازدید شد. دیگر خبر پرمخاطب با این تیتر بود: تلویزیون ششمین گل به خودی جام را زدتصویری از واکنش بلیچر ریپورت به گل مردود ایران هم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =