ایسنا نوشت:معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان: دانشجویی که تصویر شفافی از آینده خود ندارد دچار افسردگی می شود و ما برای رفع این دغدغه باید اقدام کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از راه اندازی 23 انجمن علمی در کمتر از شش ماه در این دانشگاه خبر داد.

دکتر بارونی با اشاره به فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی در حوزه اشتغال‌زایی، نوآوری، اختراع ... گفت: رویکرد اغلب انجمن‌های علمی کارآفرینی، تولید محصول و کالاست که همین مساله به صورت اتوماتیک، آمار اشتغال‌زایی را افزایش می‌دهد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: می توان آینده ای درخشان برای بعضی از انجمن های علمی دانشجویی مانند انجمن علمی دانشجویی سلول های بنیادی، پزشکی باز ساختی یا انجمن علمی کسب و کار و ... متصور بود.

وی با بیان اینکه نگرانی نسبت به آینده شغلی یکی از دلایل بروز افسردگی در میان دانشجویان است، گفت: دانشجویی که تصویر شفافی از آینده خود ندارد دچار افسردگی می شود و این وظیفه ما در حوزه دانشجویی است که برای رفع این دغدغه ها اقدام کنیم که راه اندازی انجمن‌های علمی در همین راستا انجام شده است.

بارونی با اشاره به فعالیت انجمن‌های علمی دانشگاه در عرصه‌های فرهنگ سازی، دانش افزایی، مهارت افزایی، ایجاد اشتغال و شرکت های دانش بنیان، تاکید کرد: انجمن‌های علمی محیطی مناسب برای فعالیت دانشجویان علاقمند به کارهای علمی و تولید محصول فراهم کرده اند و فضای ایجاد شده به حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم یا کارآفرین، بهره ور و اشتغال‌زا کمک می کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان از تلاش بی وقفه عباس نوابی مسئول انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه در راه اندازی انجمن های علمی و ایجاد شور و نشاط و حس رقابت بین دانشجویان قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =