خانه ملت نوشت: رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از بررسی چگونگی تامین سوخت کامیون داران در جلسه هفته آتی این کمیته خبر داد.

شادمهر کاظم زاده با اشاره به دستور کار هفته آینده کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: چگونگی تامین ارز دولتی برای خرید لاستیک، سوخت و همچنین 15 قلم قطعات پرمصرف کامیون داران بررسی می شود.

اعتصاب کامیونداران

نماینده مردم دهلران، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تامین سوخت کامیون ها در حال حاضر مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کرده است، افزود: باید تدابیری برای تامین ارزان سوخت کامیون ها با همفکری دستگاه های مسئول صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تامین ارز دولتی برای تامین 15 قلم پرمصرف کامیون داران مشخص خبر داده است، تصریح کرد: متاسفانه اکنون برای تامین سوخت کامیون ها اما و اگرهای بسیاری وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در پاسخ به این سوال که قطعات پرمصرف کامیون داران به آن ها تحویل شده یا خیر گفت: 3 مرجع از جمله وزارت صنعت در حوزه ثبت سفارش، بانک مرکزی در حوزه تامین ارز و سازمان راهداری از سوی وزارت راه و شهرسازی در خصوص چگونگی توزیع این اقلام باید گزارش هایی در این حوزه به نمایندگان ارایه کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان تعزیرات و حمایت از مصرف کننده باید حضور بیشتری در بازار داشته باشند، افزود: کمیته حمل و نقل مجلس پیگیر تحقق مطالبات کامیون داران با هدف بازگشت آرامش به شبکه حمل و نقل جاده ای است.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =