کرانچار: ذخیره‌هایم را بازی دادم که به کره نخوریم/ خوردیم به کره ولی نمی‌ترسیم!

سرمربی تیم ملی امید، اینکه ایران برای رودررو نشدن با کره جنوبی برنامه‌ریزی کرده بود را انکار نکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران بعد از باخت تیمش مقابل میانمار گفت: بعد از انجام دو بازي فشرده اي كه داشتيم اما براي رويارويي با ميانمار و براي اينكه به بازيكنان ذخيره ام فرصت بيشتر براي بازي كردن بدهم و به نوعي انرژي همه نفرات را تقسيم كنم با تركيب متفاوت تري نسبت به دو بازي قبلي وارد ميدان شديم.
وي ادامه داد: علاوه بر اين برخي از بازيكنانم كارت زرد داشتند كه طبيعتا براي عدم محروميت از ديدار بعدي به آنها بازي ندادم. شرايط ما نسبت به بازي با عربستان و كره شمالي متفاوت بود اما در نيمه اول شرابط خوبي به لحاظ حفظ توپ داشتيم و چند موقعيت گلزني نيز به دست آورديم و به راحتي آنها را از دست داديم.
كرانچار تاكيد كرد:همه تغييراتي كه داشتم بعضا از روي اجبار بودند و اگر از شانس هاي گلزني مان استفاده مي كرديم مي توانست نتيجه ديگري رقم بخورد. در مقابل ميانمار انگيزه و انرژي مضاعفي براي رويارويي با ايران داشت و ٢ فرصت گلزني خوب به دست آورد و از آنها به بهترين شكل ممكن استفاده كرد.
كرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ايراني كه از او پرسيد اين بازي چرا با بازي قبلي تيمش مقابل كره شمالي تفاوت داشت گفت: بله اين بازي نسبت به ديدار قبلي مان تفاوت هاي زيادي داشت چون تغييرات زيادي در تيم ايجادكرده بوديم.
وي در پاسخ به اين سوال كه به نظرمي رسد شما به دليل عدم رويارويي تان با كره جنوبي در مرحله دست به چنين تغييراتي زديد گفت: بله اين هم مي تواند نظر درستي باشد اما اينكه صرفا بخواهيم به دليل بازي بدي مان چنين تغييراتي بدهيم درست نيست.واقعا برخي تغييراتم اجباري بودند. علاوه بر رفع خستگي برخي نفرات و كارت هاي زردي كه تعداد ديگري داشتند بايد بگويم كه در نيمكت بازيكناني را دارم كه واقعا در سطح نفرات ثابت هستند. برخي از نفرات انرژيك هستند كه مي توانند به عنوان بازيكنان ذخيره كمك حال تيمي باشند.
كرانچار درباره بازي بعدي تيم ملي گفت: حالا در مرحله بعد بايد با كره جنوبي بازي كنيم و اين رويارويي هرگز برنامه ما را در اين تورنمنت تغيير نخواهد داد. چه كره جنوبي و يا هر تيم ديگري كه باشد ما كار خودمان را با قدرت انجام خواهيم داد. ما در يك تورنمنت فشرده هستيم و حالا هم فرقي ندارد كه با چه تيمي بازي خواهيم كرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =