نشریه آمریکایی استیک از فیلم «رفتن» برادران محمودی به عنوان فیلمی که به نوعی در ادامه میراث خلاقانه عباس کیارستمی محسوب می‌شود و باید حتما آن را دید، یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشریه آمریکایی استیک در ستایش فیلم «رفتن» برادران محمودی نوشته است: «درگذشت عباس کیارستمی جهان را از یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان سینمایی‌اش محروم ساخت. با وجود این فقدان، ایران و همسایگان آن همچنان مرکزی برای فیلمسازی مبتکرانه محسوب می‌شوند. یکی از صداهایی که اخیرا از این منطقه ظهورکرده نوید محمودی است که فیلم «رفتن» او به عنوان نماینده رسمی افغانستان برای بخش بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۲۰۱۷ معرفی شد.

این فیلم تلاش یک زن و شوهر جوان برای رسیدن به اروپا برای فرار از سختی‌های اقتصادی را تصویر کرده و همه نشانه‌های داستان‌سرایی انسان‌دوستانه کلاسیک را دارد. این فیلم یکی از فیلم‌هایی است که قرار است در طول یک برنامه یک ماهه با عنوان «در ترانزیت: پناهندگان در فیلم» به سرپرستی ژان-کریستوفر هوراک در یوسی‌ال‌ای به نمایش درآید.

با ادامه بحران پناهندگان برای خروج از خاورمیانه و شمال آفریقا، تماشای این فیلم فرصت مغتنمی است که در وقتی مناسب انسان را در برابر یک مساله اجتماعی پرفشار قرار دهد.سینما ویلی وایلدر یوسی‌ال‌ای جمعه ۵ ماه می «رفتن» را نمایش خواهد داد.»

اکران فیلم سینمایی«رفتن» برادران محمودی از 19 اردیبهشت در سینماهای هنر و تجربه آغاز شده است. 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =