جمعه 30 شهریور 1397
پنجشنبه 21 تیر 1397 - 19:38:18 چاپ

فیلم | تخریب منزل خانواده شهید و ضرب و شتم آن‌ها در تهران!

چند رسانه‌ای > فیلم - ماجرای تخریب منزل خانواده شهید و ضرب و شتم آن‌ها در منطقه ۲۰ تهران را ببینید.

 

 

6161

10 دیدگاه
  • یکی
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:10:58
    پاسخ
    60 23

    ضرب و شتم که حتما محکومه. ولی اگر خلافی کرده باشن و تخریب شده باشه، خانواده شهید و غیر شهید نداره.

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:30:37
    پاسخ
    38 5

    اینام خودی وغیر خودی دارن ؟

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:06:16
    پاسخ
    49 7

    خانواده شهید نیستن انسان که هستن ،کجا زندگی بکنن ،کاش پیش ازخراب کردن یه جایی رو میدادن که زندگی کنن ،ماندیدیم به بی خانمانها جایی رو بدن زندگی کنن این قدر ازپی تخریب دلم سعی مکن آخر ای خانه خراب این دل من خانهء تست

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:17:07
    پاسخ
    37 6

    وقتی توی مملکت خودت غریبی ...

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:38:46
    پاسخ
    20 44

    صد درصد فرق داره اونا رفتن جون دادن خون دادن ولی دیگران عشق وحال کردن وکاسبان تحریم بودن من به نماینگی از خانواده شهید هر ارگانی این کار رو انجام داده باشه چه با دلیل و چه بی دلیل لعنت می کنم خدا به خاک سیاه بشوندشون

    • بی نام
      شنبه 23 تیر 1397 - 09:48:35
      1 0

      شهيد خون داده به تو كه خانواده ايشان هستي چه ربطي داره كه همش آويزون بيت المال هستيد.

  • فرزین
    جمعه 22 تیر 1397 - 14:17:54
    پاسخ
    3 2

    پس ماجرا این بود؟تو رو خدا تموم کنید ما میفهمیم....خجالت اوره

  • کریم
    شنبه 23 تیر 1397 - 12:27:29
    پاسخ
    2 0

    این همه ماموران شهرداری زن و بچه و پیر وجوان رو کتک زدند و حالا یه بار هم کتک خوردند اونم برای خراب کردن خانه

  • محمد
    شنبه 23 تیر 1397 - 13:44:28
    پاسخ
    1 0

    مطمنا به خونواده های معظم شهدا انچنان امکاناتیو میدن که مجبور نشن بیان توزمین کشاورزی اونم تو زاغه زندگی کنن.

  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 14:33:21
    پاسخ
    0 0

    كهنه سرباز جنگ جهاني دوم در اروپا كه فقط يك ساعت در زمان جنگ راننده بود هر سال مورد تجليل قرار ميگيره .ولي افسوس در اينجا فقط ژن خوب و اختلاس گر و اقا زادها مورد احترامند و حال و هول ميكنند

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

وبگردی