حرف‌های نورافکن درباره اصلی‌ترین مشکلش در شارلوا

امید می‌گوید بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید نورافکن هافبک استقلال که به شارلوا موفق شد، توضیحاتی در این باره می‌دهد. او به سایت والفوت در این باره می‌گوید: «از همین ابتدای شروع کار صمیمیت زیادی را احساس کردم و هر جا که می‌روم مردم به من بابت حضور در شارلوا خوشامد می‌گفتند. مردم اخبار تیم شارلوا را دنبال می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر شروع فصل و دیدن اتفاق‌هایی هستند که دیگران برای من تشریح کردند.»
او درباره اصلی ترین مشکلش می گوید: «شروع به شرکت در کلاس‌های آموزشی همراه با معلم زبان باشگاه شارلوا برای بهبود زبان انگلیسی ‌ام کرده ام. از سوی دیگر این کار سختی است و امیدوارم در سریع‌ترین زمان به هدفم برسم. سعی می‌کنم با پیشرفت در بحث زبان آسایش بیشتری داشته باشم. هر چند در فوتبال زبان بدنی و جهانی وجود دارد که فهم برخی از کارها را آسان‌تر می‌کند.»
امید درباره حمایت ها و مشورت های کاوه رضایی هم توضیح می دهد: «من هر روز در مرکز تمرینی شارلوا سخت کار کردم، زیرا کاوه رضایی هشدار داده بود که بازیابی در بلژیک نسبت به آن‌چه در ایران تجربه کردم، بسیار پیچیده است. او راه را به من نشان داد و می‌خواهم دنبال گام‌های رضایی بروم.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =