محمد اسلامی، استاندار مازندران در اجلاس ائمه جمعه مازندران در لاریجان با اشاره به این که دشمن به دنبال تزریق ابر تورم به اقتصاد ایران است، افزود: با محتکران و گرانفروشان برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازلاریجان، مهندس اسلامی در این اجلاس، خاطرنشان کرد: مجوز خرید تضمینی برنج طارم و محلی مازندران دریافت شده و به زودی خرید تضمینی در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود. ‎

استاندار مازندران، گفت: مجوز خرید تضمینی برنج طارم و محلی مازندران دریافت شده و به زودی خرید تضمینی در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود.

استاندار با اعلام این که ممنوعیت واردات برنج تا پایان آبانماه به طور جدی پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: مجوز خرید تضمینی برنج طارم و محلی مازندران دریافت شده و به زودی خرید تضمینی در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که بنزین مصرفی کشور کاملا در داخل تولید می شود و القاء کمبود بنزین و ارتباط دادن آن به تحریم ها بازی در زمین دشمن است، خاطرنشان کرد: با تغییر ساعت کاری و تدابیر اندیشیده شده در استان 300 مگاوات برق صرفه جویی شد.

اسلامی با از توزیع 125 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در 50 روز گذشته در مازندران خبرداد و با بیان این که این یک رکورد بزرگ است، افزود: روند اشتغال زایی و کاهش بیکاری در مازندران امید بخش است و بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری مازندران در بهار 97 به 8 . 8 درصد رسیده است.

استاندار مازندران، یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی و ارتقاء سرمایه اجتماعی هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =