۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

ایسنا نوشت: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انهدام دو باند بین المللی قاچاق موادمخدر و کشف بالغ بر یک تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمان خبر داد .

دادخدا سالاری با تاکید بر اینکه ضربه به باندهای کلان و اصلی قاچاق مواد مخدر مورد تاکید دستگاه قضائی است،اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و رصد های شبانه روزی موفق شدند دو باند فعال قاچاق مواد مخدر را که مرزهای شرقی کشور وارد کشور نموده بودند ، در حین عبور این محموله ها از پهنای استان کرمان این باند ها را مورد ضربه قرار و مانع عبور مواد مخدر و توزیع آن در کشور شوند.

این مقام قضائی اعلام کرد: طی دو عملیات مجزا طی چند روز گذشته در مجموع بیش از یک تن تریاک، 128 کیلوگرم هروئین، 293 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات و چند دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد،افزود: طی رصد اطلاعاتی مشخص گردید، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر استان های عمقی کشور از جلمه اصفهان و تهران و خارج از کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان عملیات انتقال مواد مخدر آنان ناکام ماند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =