۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

ایسنا نوشت:رییس انجمن هتلداران استان کرمان با تاکید بر اینکه حال گردشگری کرمان خوب نیست تصریح کرد: باید برای این وضعیت، نرخ بلیت‌ها، عوارض و مالیات راهکاری اندیشیده شود در غیر این صورت و با ادامه این شرایط، تا چند سال آینده دیگر گردشگری به استان کرمان نمی آید.

علی معین زاده امروز سوم مهرماه در جلسه کارگروه میراث و گردشگری استان کرمان اظهار کرد: وضعیت گردشگری خیلی بحرانی است و ظرفیت اشغال هتل های استان به حدود 20 درصد رسیده که این مسئله دلایل مختلفی دارد.

وی افزود: واحدهای مجوز دار باید قانون را رعایت کنند و دیگران نه و متاسفانه شاهد فعالیت های واحدهای غیرمجاز هستیم که هم در بحث اقامت گردشگران و هم در تورهای گردشگری فعالیت می کنند.

معین زاده با تاکید بر اینکه حال گردشگری کرمان خوب نیست تصریح کرد: باید برای این وضعیت، نرخ بلیت‌ها، عوارض و مالیات راهکاری اندیشیده شود در غیر این صورت و با ادامه این شرایط، تا چند سال آینده دیگر گردشگری به استان کرمان نمی آید.

رییس انجمن هتلداران استان کرمان بیان کرد: معین زاده در پایان افزود: در بافت قدیم به ویژه در خیابان تجلی نیاز به تابلوی بزرگ از نقشه کرمان داریم که در مسیریابی برای گردشگران و مردم کرمان نیز مفید خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه در زمینه تابلوی نقشه کرمان قرار شد جانمایی از سوی شهرداری کرمان انجام و هزینه ساخت از سوی میراث فرهنگی صورت بگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =