حضور ناشران ۱۵ کشور خارجی در هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان

رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان حضور ناشران ۱۵ کشور خارجی در هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۳ مهر جاری در محل دایمی نمایشگاه های سنندج برپا می شود.

ارشاد کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در جلسه شورای سیاستگذاری هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان از 18 تا 23 مهر جاری به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در سنندج برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه استانی کتاب با حضور ناشرین داخلی و خارجی برپا می شود، افزود: ناشرانی از 15 کشور خارجی و هشت ناشر از اقلیم کردستان عراق در بخش بین الملل این نمایشگاه حضور دارند.

جلال قلعه شاخانی با بیان اینکه 636 ناشر داخلی برای حضور در هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان ثبت نام کردند، خاطر نشان کرد: تلاش شده است زمینه حضور ناشران مطرح کشوری در این دوره از نمایشگاه فراهم شود.

وی بر اطلاع رسانی مناسب در راستای حضور حداکثر مردم از نمایشگاه کتاب تاکید و خاطر نشان کرد: لازم است با هماهنگی های لازم زمینه حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این دوره از نمایشگاه کتاب استانی فراهم شود.

در ادامه این جلسه همچنین هر یک از اعضای نکته نظرات خود را پیرامون هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه کتاب مطرح کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =