فصل جدید لیگ برتر والیبال درحالی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود که تیم‌های شهرداری و دورنا ارومیه به عنوان ۲ نماینده استان آذربایجان‌غربی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، فصل جدید لیگ برتر والیبال از فردا چهارشنبه آغاز می شود که تیم‌های دورنا و شهرداری ارومیه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در حساس‌ترین دیدار هفته اول، دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار را مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و اصغر میرزایی به عنوان داور دوم قضاوت خواهند کرد ضمن اینکه ابراهیم فیروزی به عنوان ناظر داوری و امیدوار حاتمی به عنوان نماینده سازمان لیگ تیم داوری را همراهی خواهند کرد.

همچنین دورنا دیگر نماینده ارومیه میهمان فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود.

کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و محمد ابراهیم زاده به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت خواهند کرد ضمن اینکه محمد حسن خوش دل ناظر داوری و مسعود یزدان پناه به عنوان نماینده سازمان لیگ تیم داوری را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است، پیش از این قرار بود تیم چی‌چست نیز از ارومیه در لیگ برتر والیبال شرکت کند که با مصوبه شورای شهر، این تیم منحل شد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =