رضایتمندی حداکثری هدف نهایی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری

رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه گازرسانی ایمن، پایدار و همراه با رضایتمندی حداکثری هدف نهایی شرکت گاز استان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، غلامعلی کریمیان، رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان، در جلسه توجیهی پرسشگران طرح بررسی و سنجش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت گاز استان که به همت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی(ایسپا) و با حضور جمعی از معاونین جهاد دانشگاهی و شرکت گاز استان و پرسشگران این طرح در سالن جلسات شرکت گاز برگزار شد، از برخورداری 95 درصدی جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: توسعه گازرسانی ایمن، پایدار و همراه با رضایتمندی حداکثری هدف نهایی شرکت گاز استان است.

مجید مهدیان، رئیس واحد پژوهش شرکت گاز استان، در ابتدای این نشست با بیان اینکه تعداد 39 شهر از 40 شهر و 464 روستا از مجموع 946 روستا استان با نصب بیش از 181 هزار انشعاب از نعمت گاز برخوردارند.

وی تعداد مشترکین را بیش از 309 هزار اعلام نمود و گفت: شرکت گاز استان در مسیر تعالی قرار دارد و چشم‌انداز آن سرآمدی در بین کلیه ادارات خدمت رسان در سطح استان و حتی در بین شرکت‌های گاز استانی در افق 1404 است.

مهدیان انجام پروژه سطح رضایتمندی مشترکین را در راستای رسیدن به اهداف و ادامه مسیر تعالی سازمانی ضروری دانست و اظهار کرد: استفاده از نتایج جمع‌بندی شده این پروژه کمک شایانی به شرکت گاز خواهد نمود.

محمدتقی حسین پور، مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، نیز در ادامه این جلسه با استقبال از گسترش همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی با شرکت گاز استان در غالب تفاهم‌نامه، گفت: مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی یکی از معتبرترین مراکز افکارسنجی در کشور است که نظرسنجی درست این مرکز در انتخابات ریاست جمهوری نمونه‌ای از این اعتبار است.

وی اظهار کرد: اکنون که در چهلمین سال از عمر بابرکت انقلاب هستیم شاهد کارآمدی و کارایی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف هستیم و جهاد دانشگاهی نیز می‌تواند به عنوان یک الگوی خدمت در این چهل سال خود را معرفی کند.

حسین پور همکاری جهاد دانشگاهی با سایر سازمان‌ها را صرفاً یک رویکرد علمی ندانست و تأکید کرد: این یک وظیفه ذاتی و فرهنگی جهاد دانشگاهی است که هرجای استان نیاز به مطالعات علمی است و به سبب آن خدمت‌رسانی به مردم تقویت می‌شود، این نهاد انقلابی با همه توان خدمت‌رسانی کند.

خلیل مقدم، پژوهشگر طرح بررسی و سنجش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت گاز استان، نیز با بیان اینکه نگاه پژوهشگری در بسیاری از سازمان‌ها وجود ندارد، گفت: شرکت گاز استان به صورت انحصاری و با هدف تهیه چشم‌انداز این شرکت این طرح را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پرسشنامه‌های این طرح بر اساس یک مدل مفهومی طراحی شده‌اند، افزود: سؤالات پرسشنامه سال جاری نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته و استاندارد شده‌اند.

خلیل مقدم نحوه کار میدانی پرسشگران را یکی از مهم‌ترین امور در این طرح دانست و خاطرنشان کرد: اگر داده‌های به دست آمده درست و با دقت باشند با تحلیل آن‌ها می‌توان به اهداف تعیین شده طرح رسید.

پژوهشگر این طرح اظهار کرد: پرسشگران در این طرح فراتر از یک کار توصیفی را انجام می‌دهند و با بیان مشکلات و وقایع پیش آمده نگاهی جدید به پژوهش را ارائه خواهند داد.

رضایتمندی حداکثری هدف نهایی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =