کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید در اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد

کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار تولید با حضور معاونت پیشگیری و مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی، معاونت امور اجتماعی و رییس اداره امور اجتماعی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در روزهای یکشنبه و دوشنبه 15 و 16 مهر ماه در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار تولید با حضور معاونت پیشگیری و مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی، معاونت امور اجتماعی و رییس اداره امور اجتماعی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در روزهای یکشنبه و دوشنبه 15 و 16 مهر ماه در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سرکار خانم داشی، معاون پیشگیری بهزیستی لرستان بیان کرد: این کارگاه آموزشی بر اساس انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل بهزیستی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان منعقد گردیده و هدف از آن پیشگیری و درمان اعتیاد در جامعه کار و تولید استان می‌باشد.

معرفی فرد معتاد به مراکز اقامتی

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه کارفرمایان از طریق بهبان های خود افراد دارای اعتیاد را در محیط های صنعتی شناسایی کرده و جهت درمان به بهزیستی ارجاع می دهند تا کارشناسان بهزیستی فرد دارای اعتیاد را جهت درمان به مراکز اقامتی میان مدت و مراکز درمان سرپایی اعتیاد تحت نظارت خود معرفی نمایند.

ارم بهزیستی

وی افزود: تمام هزینه درمانی افراد معتاد در محیط های صنعتی که ازین طریق به مراکز درمان اعتیاد بهزیستی معرفی می‌شوند از طریق بهزیستی پرداخت شده و برای این افراد رایگان می‌باشد.

حضور پزشک در مراکز درمان اعتیاد

خانم داشی گفت: با توجه به حضور پزشک در مراکز درمان اعتیاد و هماهنگی های صورت گرفته با این مراکز، گواهی مرخصی استعلاجی توسط پزشک مراکز مذکور نیز برای این افراد صادر می‌گردد تا لطمه‌ای به شغل آنان وارد نشود.

مدرسین این کارگاه آقایان درویش‌پور، عبدی و هاشمی به ترتیب معاونت امور اجتماعی، رییس اداره امور اجتماعی و کارشناس امور اجتماعی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بودند.
این کارگاه در دو روز برای چهار گروه رؤسای ادارات بهزیستی و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، کارشناسان پیشگیری ادارات بهزیستی و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، کارفرمایان و بهبان‌های برخی از شرکت‌ها و کارخانجات استان برگزار شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =