250 میلیارد صرف توسعه گازرسانی در لرستان شد

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون حدود 1380 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند گفت : از این تعداد طرح گازرسانی به بیش از 300 روستا در یک سال اخیر اجرا و به بهره برداری رسیده است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهندس لطفعلیان گفت : در سالهای اخیر ، گازرساني به روستاها اولويت نخست شركت گاز استان بوده بطوریکه در همين راستا طرح گازرساني به 131 روستاي استان در سال گذشته به بهره برداری رسید .

وی افزود در سال جاری گازرسانی به شهر درب گنبد که یکی از آخرین شهرهاای بدون گاز استان بود و در منطقه ای صعب العبور قرار دارد با تلاش فراوان به بهره برداری رسید .

99 درصد جمعیت شهری استان از گاز برخوردارند

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت : هم اکنون 24 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که بیش از 99 درصد جمعیت شهری را شامل می شود و گازرسانی به شهر شول آباد نیز بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد .

وي خاطرنشان كرد ؛ جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر بیش از 82 درصد می باشد که با وجود طرحهای در حال اجرا این رقم نیز در سالهای آتی افزایش خواهد داشت .

لطفعلیان افزود : در 4 سال اخیر بیش از 250 میلیارد تومان صرف توسعه گازرسانی در استان شده است که امید می رود موجب توسعه صنعتی و توسعه رفاه در استان گردد .

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =