رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات زیارتی و گردشگری استان قم، از فروش بلیط قطار ترکیبی اربعین در ۲۵ دفتر خدماتی زیارتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سید مهدی سیدحسینی نیشابوری، در خصوص راه اندازی قطار ترکیبی قم -کربلا در ایام اربعین، اظهار داشت: در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان توانستیم برای اولین بار این کار را انجام دهیم و حدود ۱۱۰۰ نفر را از قم به کربلا اعزام کنیم اما امسال با توجه به استقبال زائرین و مردم این کار را در قالب قطار ترکیبی انجام دهیم.

او با اشاره به امکانات وهماهنگی بیشتر نسبت به سال قبل گفت: امسال حرکت از قم با قطار ۶ تخته است و از مرز شلمچه تا کربلا با اتوبوس vip جابه جایی صورت خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گردشگری استان قم اضافه کرد: درصدد رایزنی با مسئولان عراقی جهت استفاده از شبکه ریلی عراق برای زائران هستیم تا بتوانیم آنها را با قطار از بصره به سمت کربلا انتقال دهیم.

او با اشاره به جابه جایی حدود ۲۰۰۰ نفر در سال جاری گفت: این خدمات با حداقل قیمت انجام می شود و هزینه رفت از قم تا کربلا نفری ۳۶۰ هزار تومان و رفت و برگشت به ازای هر نفر ۷۶۵ هزار تومان خواهد بود.

به گفته حسینی، ثبت نام این دوره در ۲۵ دفتر خدماتی زیارتی در سطح استان قم انجام خواهد گرفت که حرکت از قم از تاریخ ۲۸ مهر تا ۴ آبان ماه خواهد بود و تاریخ های برگشت از ۹ تا ۱۱ آبان ماه می باشد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =