سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روسیه و برزیل دو تیم برتر دنیا هستند و قرار گرفتن برابر آنان موجب می‌شود تا نکات بسیاری را بیاموزیم.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست خبری پیش از آغاز هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره سختی‌های این لیگ اظهار داشت: اگر نظر من را در مورد دشواری و سختی لیگ ملت‌های والیبال جویا هستید، باید بگویم که نظر مساعدی ندارم. البته در مورد سطح بازی ایران باید بگویم که در دو هفته اول تمام تلاش‌مان را کردیم که عملکرد خوبی داشته باشیم، اما این‌طور نشد.

وی در ادامه افزود: به دنبال آن هستیم تا در بازی بعدی در روسیه موقعیت تیمی خود را پیدا کنیم. منظورم برد نیست، اما هدف بالا بردن سطح کیفی بازی‌های ماست. امیدوارم در آینده همان‌طور که برونو رزنده گفت روند بازی‌ها طوری شود که فشار زیادی بر تیم، کادر فنی و سایر اعضا وارد نشود.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سؤال که چه هدفی را در روسیه دنبال می‌کنید و پیش‌بینی شما از این هفته مسابقات چیست، عنوان کرد: هدف ما همان‌طور که قبلاً گفتم پیدا کردن موقعیت تیمی خودمان است، چون از عملکرد خود در دو هفته اول رقابت‌ها رضایت نداشته‌ایم. در اینجا باید برابر تیم‌های چین، روسیه و برزیل قرار بگیریم. هر سه تیم بسیار خوب هستند.

وی در پایان گفت: روسیه و برزیل هم دو تیم برتر دنیا هستند و قرار گرفتن برابر آنان موجب می‌شود تا نکات بسیاری را بیاموزیم. به هر سه حریف احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم برابر همه آنها جنگنده باشیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =