محمد اسلامی در رژه مشترک نیروهای مسلح در ساری با بیان اینکه با درک معنای حقیقی قیام امام حسین (ع)، برنتابیدن بر ظلم و فساد و جور را الگوی زندگی خود قرار داده ایم زیرا راه ما راه امام حسین (ع) است گفت: این راه و انتخاب مردم ایران در تبعیت از مکتب اهل بیت راهگشا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری ،وی افزود: راه ملت ایران هرگز خوشایند استکبار جهانی نبوده و نخواهد بود و از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تمام ظرفیت ها را برای مقابله با انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در پرتو آیات قرآن مجید، تقویت روحیه دفاعی برگرفته از تفکر عاشورایی است.

وی گفت: بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خنثی کردن تهدیدات دشمن بدخواه و مکار این سرزمین شده است و اگر این تفکر و جهت گیری ها در راستای حفاظت انقلاب اسلامی نبود در همان روزهای نخست کشور را به کام خود مصادره می کردند.
استاندار مازندران یادآور شد: عصبانیت آمریکای جهانخوار از این جهت است جمهوری اسلامی ایران براساس قانون اساسی در مسیر استقلال و عدم و وابستگی گام بر می دارد.

اسلامی یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه مورد حمایت و پشتیبانی و نقش آفرینی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی ایران است.
استاندار مازندران تصریح کرد: بازدارندگی دفاعی کشور در دل دشمنان ترس و رعب ایجاد می کند ودشمنان می دانند جمهوری اسلامی به دنبال سلاح های کشتارجمعی و بمب هسته ای نیست اما همچنان مولفه های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی کنند.

وی افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید همواره مورد حفاظت و صیانت قرار گیرد و امروز نیروهای مسلح در تکنیک و تاکتیک به بیگانه وابسته نیستند و این مهمترین دلیل عصبانیت دشمنان است.

استاندار مازندران یادآور شد: با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا میثاق می بندیم مستحکم و استوار در راستای منویات مقام معظم رهبری برای صیانت از ارزشها ایستادگی کنیم.

وی گفت: امروز استکبار جهانی جبهه اقتصادی را برای مقابله با ملت در پیش گرفته است و تلاش می کند با تخریب باور و ذهن مردم و زیرسئوال بردن مقبولیت نظام در پیشگاه مردم، اختلال ایجاد کند.

استاندار مازندران گفت: امروز سیاست استکبار برای برهم زدن روح و روان مردم و تشدید تحریم به آن جهت است که با ایجاد فساد در روند داد و ستد خارجی به اهداف خود دست یابد .

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : برای مقابله با استکبار جهانی به هوشیاری همه جانبه و وحدت بیشتر نیازمندیم .
وی تصریح نمود : نیروهای مسلح سبب امنیت و آسایش جامعه هستند و حضور در صحنه مردم و آمادگی نیروهای مسلح موجب عزت ، اقتدار و سربلندی ماست.

محمداسلامی

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =