خسالدو فریرا معتقد است حق السد مقابل پرسپولیس شکست نبوده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی السد پس از شکست برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: بازی خوبی بود، مقابل پرسپولیس بازی کردن ساده نیست. آنها خوب بازی کردند. برای من اول یا دوم شدن در گروه مهم نیست.

او ادامه داد: حق ما دوم شدن در گروه نبود. پرسپولیس تیم خوبی است اما ما در این بازی بهتر بودیم. در دو موقعیت باید گل تساوی را می زدیم. یک گل سالم زدیم که داور قبول نکرد. کاپیتان پرسپولیس نیز باید اخراج می شد. در کل دوم شدن حق ما نبود و در هر شش بازی بهتر از حریفان بودیم‌.

سرمربی السد در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مهاجمان السد و عدم تمرکز آنها گفت: گاهی اوقات تیم‌هایی که بازیکنای باتجربه دارند، اشتیاق زیادی داشته‌اند. تصمیم‌های داور زیاد مطمئن نبود، مثل کارت دادن به شماره ۲ ما. به دو تیم تبریک می‌گویم. داوری در این مسابقه در سطح دو تیم نبود. اگر کاپیتان پرسپولیس اخراج می‌شد نتیجه عوض می‌شد. آنها گل ما را قبول نکردند و این هم در نتیجه تاثیرگذار بود.

او درباره اینکه دفاع چپ اصلی السد عبدالکریم حسن نبود و پرسپولیس از آن ناحیه فشار زیادی آورد و محرمی هم در همان جناح با نمایش خوبش بازیکن برتر زمین شد، گفت: ما این بازیکن را نداشتیم و جانشینی هم برای او نداشتیم. یک هافبک را جایگزینش کرده بودیم. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و اگر حضور داشت، ما هم در حمله و هم در دفاع قوی‌تر می‌شدیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    2 2
    باز هم لنگ... باز هم شانس... باز هم توهم زدن لنگی ها