شهردار اصفهان خطاب به ایرج طهماسب گفت: از شما درخواست دارم تا برای جشنواره بین المللی کودک نیز بیشتر فعال باشید و همانگونه که علاقه وافر خود به اصفهان را نشان دادید در این عرصه نیز بیشتر فعالیت کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قدرت الله نوروزی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان این جشنواره با بیان اینکه خوشحالم که در جمع هنرمندان اصفهانی هستم، اظهار داشت: هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را پشنت سر گذاشتیم، جشنواره‌ای که می تواند همه هنرمندان را در عرصه خدمت به کودکان و بزرسالان و نوجوانان توانمند کند.

وی افزود: این جشنواره در طول هفت دوره برگزاری فرهنگ احسان و نیکوکاری را توسعه می‌دهد و و هر بار در راستای ترویج رفتار همراه با اخلاق و رعایت حقوق شهروندی توفیقات بیشتری به دست آورده است.

برگزاری جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان به طور دایمی در اصفهان

شهردار اصفهان با اعلام این خبر که دیروز جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان به طور دایمی مختص اصفهان شد، بیان داشت: با امضای توافق نامه‌ای میان شهرداری اصفهان و وزارت ارشاد قرار است این جشنواره هرسال در اصفهان برگزار می شود.

حسنات هنرمندان خلاق به جامعه هنری عرضه می‌کند

وی ادامه داد: در کنار این جشنواره، «حسنات »که از تجربه طولانی در طول شش سال برخوردار بوده است شهر خلاق اصفهان را در زمینه هنر برای هنرمندان تواناتر می کند و هنرمندانی خلاق به جامعه هنری عرضه می کند.

نوروزی با بیان اینکه اصفهان هرسال درخشان تر از گذشته در عرصه هنر خودنمایی می کند، گفت: اصفهان شهری خلاق است که می تواند جلوه گر همه هنذرها باشد همانگونه که در چند سال گذشته در عرصه فیلمنامه نویسی و ساخت فیلم بسیار خوب درخشیده است.

هنرمندان اصفهان را کانون هنر در همه عرصه ها معرفی کنند

وی با بیان اینکه بهره مندی هنرمندان می تواند اصفهان را کانون هنر در همه عرصه ها به ویژه فیلم وسینما معرفی کند، ابراز داشت: اصفهان، شهری که مظهر همه زیبایی ها و هنرمندان برجسته است و همه هنرمندان ایرانی به آنها علاقه دارند، آنها می توانند در کنار کسانی که برای برگزاری این جشنواره‌ها هزینه می‌کنند قرار گیرند تا سطح کیفی آثار ارتقا یافته و اشاهد فیلم هایم وثر و آموزنده در عرصه احسان و نیکوکاری باشیم

شهردار اصفهان اضافه کرد: از دست اندرکاران جشنواره که این جمع را گرد هم آورده و از هنرمندان تقدیر کردند سپاسگزاری می کنم و امیدواریم در جشنوارهای های بعید از شخصیت های برجسته هنری مانند ایرج طهماسب بیشتر بهره ببریم.

وی گفت: علاقه مندیم تا آقای طهماسب برای جشنواره بین المللی کودک نیز بیشتر فعال باشند و همانگونه که علاقه وافر خود به اصفهان را نشان دادند در این عرصه نیز بیشتر فعالیت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =