چهارشنبه 28 شهریور 1397
پنجشنبه 21 تیر 1397 - 19:30:00 چاپ

ترامپ: می‌دانم ایرانی‌ها با من تماس می‌گیرند و توافق می‌کنند!

بین الملل > دیپلماسی - ایرنا نوشت: رییس جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری در حاشیه اجلاس ناتو در بروکسل خاطر نشان کرد که ایران اکنون با احترام بسیار بیشتری با آمریکا رفتار می کند و وی انتظار دارد تهران به دنبال توافق جدیدی باشد.

دونالد ترامپ عنوان کرد که مشکلات اقتصادی و خروج واشنگتن از برجام ، ایران را متقاعد می کند که به دنبال توافق جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری رویترز،ترامپ گفت: می دانم آنها ( ایرانی ها) مشکلات زیادی دارند،به شما می گویم در یک نقطه مشخص آنها با من تماس می گیرند و می گویند که بیایید توافقی حاصل کنیم. اکنون آنها ( ایران) احساس رنج زیادی دارند.

این گزارش می افزاید، دولت ترامپ در حالی همچنان به دنبال اعمال فشار به ایران است که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز روز پنجشنبه از هم پیمانان واشنگتن خواست که با رییس جمهوری همراهی کنند.

49311

125 دیدگاه
  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 19:41:24
    پاسخ
    85 13

    نقش علامت "" این وسط چیه؟

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:44:59
      234 58

      فکر میکنم فقط میخواد توافق اوباما رو بی ارزش کنه و بیشتر شوی سیاسی بازی میکنه. فقط دنبال مذاکره با ایرانه و حتی توافق بهتری هم میتونه برای ایران باشه.

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:46:48
      82 15

      خوبی؟

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 01:52:32
      105 4

      هرچی فکر میکنم مبینم ترامپ درست میگه باید تکلیف یکسره بشه.

    • امیرعلی
      جمعه 22 تیر 1397 - 03:43:44
      60 1

      مشکل اینجاست که من فکر نمیکنم حتی توافق هم کنن وضع بهتر بشه . مملکت جوری شده که خودیا بیشتر دارن ضربه میزنن. دفعه قبل هم توافق شد چیزی بهتر نشد یه مقدار ارامش حاکم شد . این دفعه هم جتی 1 درصد توافق کنن همین وضع کشور ثابت میمونه چیزی بهتر نمیشه

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 21:52:58
      36 1

      من هم فکر می کنم با توافق کردن دیگه درست نمیشه اون برجام هم فایده چندانی نداشت و به قول شما خودیا بیشتر ضربه زدن و کار رو مختل کردن

    • بی نام
      یکشنبه 24 تیر 1397 - 09:30:44
      9 2

      جون مادرتون بیاین کنار بیاین ما هم به زندگیمون برسیم

  • شمس تبریزی
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 19:52:53
    پاسخ
    75 915

    تو یک آدم حسود و بدبختی هستی. چون سلف سیاهپوست ات با ایران مذاکره کرده، تو هم داری بال بال میزنی تا نشان دهی چیزی از او کم نداری. تو برجام را زیرش زدی فقط به خاطر اینکه امضای یک سیاهپوست زیر آن بود. دست از بازی بردار و هی نگو برجام به ضرر ما بوده. توی پدرسوخته خوب میدانی که برجام چقدر به نفعتان بوده اما تو دردت چیز دیگریست. تو از روی حسادت ات به اوباما آن را پاره کردی. خواب دیدی خیرباشه. کسی با تو تماس نخواهد گرفت. اما اگر دوست داشتی میتونی به ما زنگ بزنی. تلفن نهاد ریاست جمهوری هم به قراره زیر است 6133 فقط کد ایران و تهران یادت نره. هر کی ورداشت بگو روحانی را میخوام تا بهش وصل کنن. خداحافظ

    • بهنام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:11:36
      114 369

      خیر برجام را به هم زد چون به نفع هیچ یک از طرفین نبود.8 سال دوره اوباما سیاه ترین و پرهزینه ترین دوران حتی بیشتر از دوره بوش پسر بوده. باراک اصلا در حد و اندازه های یک رئیس جمهور نبوده. بحث سیاه و سفید هم نیست بسیاری از سیاهپوستان در آمریکا الان صاحب شغل شدند و ترامپ رو دوست دارند و مردم با انتخاب ترامپ به هیلاری که تقریبا ادامه دهنده راه باراک بود نه گفتن

    • من من
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:30:16
      242 42

      بهنام جان جدای از حرفهای دلواپس اول.. شما کمی مطالعه اقتصادی و سیاسی بکنید.. همین الان نرخ بیکاری در امریکا رو سرچ کن و چارت رو نگاه کن.. در حالی که بعد از بحران 2008 نرخ بیکاری در امریکا به 10 درصد رسیده بوده در دوره اوباما این نرخ کاهش شدید چیدا می کنه به طوریکه در دسامبر 2016 یعنی انتهای دورش نرخ بیکاری به 4.7 درصد می رسه الان تازه رسیده به 3.9.. روند رو ک نگاه کنی می بینه ادامه اوباما شاید کمتر هم می شده اما درمورد انتخابات امریکا عزیز دل میزان رای مردمی هیلاری 3 میلیون نفر بیشتر بود از ترامپ .. به خاطر ترکیب رای الکترال برنده نشد والا با همه بدگوییها و ضعفهاش بازم بیشتر از ترامپ رای اورد اما اینکه باید مذاکره کنیم ؟ بله .. من ک با اون 12 تا مشکلی ندارم :

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:11:57
      387 8

      اون تیکه آخرش اصولا وقتی زنگ بزنه نهاد ریاست جمهوری با توجه به اوضاع و احوال و سوابق باید بپرسه روحانی اجازه داره صحبت کنه یا نه؟

    • بهنام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:50:15
      82 58

      با حداقل مطالعه و بررسی که داشتم درک کردم و کاملا واضحه اوضاع اقتصاد آمریکا رو به رشد بوده. شک نکن اگر تا الان اوباما بود آمریکا سقوط کرده بود. نمی دونم این آمارها رو از کجا درمیاری؟ حتما سی ان ان زیاد می بینی و میزان محبوبیت رئیس جمهور هم بر همین مبنا می سنجی. در مورد آرای بیشتر هیلاری هم همه اونها پناهندگان غیرقانونی بودند. حداقل گزارشات اکونومیست رو بخون تا متوجه بشی. شکی نیست تا میزان مطلوب فاصله زیادی داره ولی بهتر و بهتر خواهد شد. الکی هم نگو با شروط 12 گانه پمپئو موافقی

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:10:14
      26 51

      بهنام جان برو اسنوپ رو بخون که فکت چکره این که سه میلیون رای پناهنده بودند یکی دیگه از چرندیات ترامپه که تعدادشون از دست در رفته.طرفدارای ترامپ فقط اجاره ای های توییتری هستند ۲۰۲۰ هم به امثال بایدن میبازه

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:12:45
      155 5

      جالبه همین دلواپسها از اینکه روحانی با اوباما ملاقات کنه خیلی عصبانی بودن از اینکه اوباما به روحانی زنگ زده ناراحت بودن بعد اینکه ظریف برگشت توی فرودگاه کلی توهین بهش کردن برجام رو قبول داشتن میگفتن برجام جز خفت چیزی داره تحریمها بی اثره و تحریمها خودش داشت فرو می پاشید حالا با این فحش هایی که این اقا به ترامپ میده مشخص میشه تظاهر میکردن که بررجام بد است و ا خداشون هم بوده حالا که برجام رفته هوا نگران شدن باید پرسید شما که مدام می گفتید دستاورهای برحام تقریبا هیچ یا کمدام کلمه almost nothing را مدام می گفتید و می گفتید تحریمها خودش داشت فرومیپاشید و تحریمها کاغذ پاره است چرا ناراخت هستید پس؟ ترامپ توافقی که به ضرر ما بود را بر هم زد چرا الان خشمگینی پس؟

    • شمس تبریزی به دلارام دوم
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:18:21
      24 51

      لطفا آمار اشتباه ندهید و سایر پارامترها را هم در نظر بگیرید. اوباما در سال 2008 کشور را با آمار بیکاری 4.9 درصد تحویل میگیره و با همین آمار هم در انتهای 2016 تحویل میده. در سال 2008 بدهی آمریکا 10 تریلیون است و پایان دوره اوباما میشه 20 تریلیون. نسبت بدهی آمریکا به تولید ناخالص داخلی اش در سال 2008، 67 درصده و در پایان دولت آمریکا میشه 107 درصد. همین دو تا عدد گویای این است که اوباما کشور را چطور اداره میکرده

    • من من
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:22:03
      36 21

      بهنام جان عزیز دل اگه مطالعه رو داشتی چطور ادعا می کنی اوباما بود الان امریکا سقوط کرده بود؟ یه اطلاعات ساده در مورد نرخ بیکاری امریکا رو هم نداشتی و حاضر نیستی نگاه کنی..می گی سی ان ان : بعد می گی 3 میلیون رای مال غیر قانونی ها بوده : عزیز دل بررسی های انتخابات قبلی نشون داد کل رای های غیر قانونی توی ایالت فلوریدا به ده مورد هم نرسیده بوده 3 میلیون رای تقلبی : در ضمن درسته شما اهل مطالعه و حقیقت نیستی ولی اینکه می گی من موافق 12 مورد نیستمو از کجات اوردی : اون 12 تا هیچ اسیبی به من که نمی زنه هیچ تازه استقابال هم می کنم.. هزینه های کشور هم کمتر میشه : سعی کن مطالعه کنی نه اینکه دنبال توهم توطئه بری.. چه توهم ایرانی چه خارجی :

    • محسن
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:29:44
      55 14

      عکس العمل مردم رو با منفی هایی که گرفتی دیدی ، فکر کردی خیلی حرفهات قشنگه ؟

    • شمس تبریزی
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:38:07
      18 47

      یک چیزی را فراموش کردم به دلارام دوم بگم. ایشان میگه ترامپ با رای الکترال اومد بالا و نه شمارش کل آرا. درست میگویید اما از شما میخواهم این بهانه هایی را که دموکراتها برای توجیه شکست شان سر هم میکنن بازگو نکنید. دموکراتها در جایی مثل کالیفرنیا که صاحب رای هستند، هیچی نمیگن که بالاترین آرای الکترال مال اونجاست. جایی که میبازن میگن رای الکترالش بالا بوده. رای الکترال بر اساس اهمیت و جایگاه ایالات است. دلیلی نداره که جایی مثل نیومگزیکو سهمش در تاثیرگذاری بر انتخابات با فرضا اوهایو برابری کنه. اوهایو کجا و نیومگزیکو کجا. قصدم مثال بود و منظور خاصی از نام بردن این دو ایالت نداشتم. چه خوب بود ما هم آرای الکترال داشتیم و یک مقدار آرای انتخاباتی را وزن بندی میکردیم

    • شمس تبریزی به محسن
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:41:22
      9 62

      سلام عزیز دل اردوغان. قربون شما برم شما به مردم کاری نداشته باش. سلام مرا به عمو رجب برسون جیگرجان

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:41:30
      11 89

      خطاب به اون دوستمون دلواپس تو کامنتش بود. دلواپسی خیلی بهتر از ساده لوحیه عزیزم.

    • بدون نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:53:51
      59 7

      مگه سياه پوستي جرمه?

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 04:08:28
      18 0

      بابا شما که می گفتید برجام بد است و تحریمها داشت خودش فرو می پاشید و دستاوردی ندارده و به دکمه استین کت ظریف گیر داده بودید که چرا رفته با کت گران با کری قدم زده کلا برجام را خیانت می دانستید چی شد؟ شما که می گفتید تحریمها کاغذ پاره ای بیش نیست و لولو برد و ترمز را کندیم انداختیم ور چی شد پس؟ معلوم میشه از خداتون بود که برجام توافق شد ولی در ظاهر علیه دولت کار میکردید و فحش میدادید الان همه دچار استرس و خشم شده اید کامنتهای شما در همین سایت موجوده شما می گفتید برجام لازم نبود تحریمها خودش داشت فرو می پاشید پس کو؟

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 08:52:44
      20 2

      خدا را شکر زودتر این حرف را زد که حکومتی های ما حیا کنند وبترسند که به واسطه همین حرف اگر یواشکی هم یروند مذاکره کنند که همیشه اینکار را میکنند ترامپ مذاکراتش را در بوق و کرنا خواهد کرد و آبروریزی راه می اندازد

    • بدون نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 10:12:57
      16 0

      شمس جوري مي خواد وانمود كنه كه مثلا برجام براي ايران خوب نبوده يا مثلا لااقل ما بهره كمتري از ان برديم اما من نمي دونم پس چرا نتانياهو و ترامپ اينقدر بال بال مي زنند

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 11:49:02
      12 9

      بهترنیست شمادرموردتبریز وارومیه وآن دوروبرها اطلاعات بدهید وگرنه درمورداقتصاد امریکا ومیزان بیکاری وباکاری غیر ازشمااطلاعات بیشتری دارندیانکندبااین اطلاعات غلط به کوچه علیچپ میزنی وخودت دوتابعیتی هستی ؟ای زبل

    • بی نام
      شنبه 23 تیر 1397 - 02:08:52
      5 0

      اره سر ۵ تا ۱۰ درصد بیکاری تو امریکا بحث میکنینو قافل از بیکاری ۵۰ درصدی ملت هستین

    • پژمان
      شنبه 23 تیر 1397 - 07:27:07
      3 0

      .ترامپ ادم بد هرچی دوست دارید بگید ولی مطالعه کنید از زمانی که اومده امار بیکاری در کشورش کم شده رشد اقتصادیرکشورش بیشتر شده ،بعد برجام ده میلیارد دلار ازاد شد ایا ذره ای به اقتصاد کشور کمک شد فقط یاد گرفتیم شعار بدیم کو عدالت کو رفاه بیکاری و فقر گریبان مملکتو گرفته 40سال مرگ امریکا رو میخواییم نمیبینیم ذره ذره داریم میمیریم

    • بی نام
      یکشنبه 24 تیر 1397 - 10:48:07
      0 3

      به همین خیال باش گوشی را برمیدارد کد آمریکا چنده؟

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 19:58:17
    پاسخ
    622 9

    البته مردم ایران احساس رنج زیاد می کنند نه سران

    • بوئين زهرا
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:10:07
      113 1

      و اینکه فقط امیدوارم که مردم به خاطر منافع اینا و اونا ، بازنده زدوبندهای پشت صحنه اینجا با اونجا نشوند که سیاست همین است

  • حسن
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:09:05
    پاسخ
    591 20

    اقا یکی زنگ بزنه خدایی خسته شدیم خخخخ

  • یکی
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:13:38
    پاسخ
    347 15

    برای ما فرقی نمیکنه کی جلو بیاد. کسی که جلو بیاد برای راحتی ملت ایران جلو اومده. چه مردک ترامپ باشه چه مسئولی دلسوز ملت.

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:48:34
      22 393

      برای من خیلی فرق میکنه که با این موجود فاسد مذاکره کنیم یا نه

    • دانشجو
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:05:46
      178 10

      در جواب به بی نام: اگر ندیدی برو ببین همین آدم به قول شما فاسد،، نرخ بیکاری و رشد اقتصادی تو آمریکا چکار کرده . بعد تو کشور خودمان وضعیت نرخ بیکاری و رشد اقتصادی چطوری است . خوابی یا خودت رو زدی به خوابی

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:24:03
      25 94

      رو چه حسابی فکرکردی ترامپ فکر راحتی ما هست؟ همه به منافع خودشون فکرمیکنن نه راحتی و ناراحتی بقیه.اینو تو رفتار ترامپ با متحداش هم میشه دید.

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 01:11:54
      13 15

      دانشجو صدها بار جواب کامنت های سراسر غلط و پر از نشانه های بدیهی بیسوادیت مثل توهم تظاهرات 3 میلیونی رو دادم ولی خبرانلاین درج نکرده اینم ببینم درج میکنه یا نه. نرخ بیکاری در سال 2009 و سال اخر ریاست جمهوری بوش پسر به 10 درصد رسیده بود و با سیاست های اوباما به 4 درصد توی سال 2017 رسید و ترامپ هم در ادامه برنامه های اوباما به زیر 4 درصد رسوند . کاهش نرخ بیکاری کار اوباماست.برای فهمیدن سیاست های پوپولیستی اقتصادی ترامپ ی سر نامه 370 اقتصاد دان شامل 8 برنده نوبل اقتصاد به ترامپ رو بخونی بد نیست البته که بعید میدونم بخونی.

    • دانشجو
      جمعه 22 تیر 1397 - 18:47:30
      7 11

      بی نام من بیسواد تو باسواد الان کجا گرفتی باسود، خوش باش که باسوادی

    • دانشجو
      جمعه 22 تیر 1397 - 18:53:41
      12 6

      بی نام آخر یادم رفت بگم ... اول از همه یاد بگیر دیگران را از بالا به پایین نگاه نکنی ،،، باشه شما باسوادی من بی سوادم .. خوش به حالت باسواد و با معلوماتی

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:19:24
    پاسخ
    273 5

    درست فکر می کند الان هم آتش تهیه فراهم شده تا شرایط اقتصادی مردم به حدی نزول کند که از انعقاد هر توافق ترکمانچای خوشحال شوند و تشکر کنند. دست گل همه مدیران عزیز درد نکنه

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:20:20
    پاسخ
    257 2

    شمارشو نذاشته؟؟؟

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:27:39
    پاسخ
    21 119

    ترر،امپ شمارشو يادش رفته خخخخ

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:32:11
    پاسخ
    30 311

    شما بیجا کردی که می دونی. متوهم.

    • نیما
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:24:49
      222 12

      داداش قیمت دارو ها رو میدونی چند شده؟ میدونی موبایل تو بازار دو برابر شده قیمتش؟ میدونی دیگه اصلا نمیشه لوازم خونگی خرید؟ میدونی دیگه اصلا مردم نا ندارن؟؟ حالا متوهم تویی یا ترامپ؟

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:36:56
    پاسخ
    359 6

    ایران و آمریکا باهم بسازند دودش توی چشم مردم میرود ، چون پول نفت و پولهای برگشتی جای دیگری میرود و فلاکت مردم همانست که هست ، باهم نسازند بازهم چوبش را مردم میخورند نه مقامات .

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:55:19
      116 6

      کاسبان برجام و کاسبان تحریم

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:37:03
    پاسخ
    251 1

    با توجه به حجم خواسته های آمریکا طرف مذاکره ایرانی باید تام الاختیار و بالاترین قدرت کشور باشد. بعید میدانم منظور ترامپ مذاکره با رییس جمهور یا وزیر خارجه باشد یقینا مدل مذاکره کره شمالی مد نظرش است.

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:49:21
      11 195

      حالا کی گفته که مذاکره کنیم

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:26:11
      90 2

      بی نام پنجشنبه 21 تیر 1397 21:49:21 فعلا این پیشنهاد اون طرفه این طرف البته کسی نگفته مذاکره کنیم ولی اوضاع کشور و منطقه و جهان بالاتر از هر فریادیه حالا شما و بعضیا نمیشنوید یا نمیخواهید بشنوید بحث دیگریست امیدوارم عقلای قوم بموقع شرایط را درک کنند از غیرعقلا و عوام جوزده و دیوار سفارت بالارو انتظاری نیست.

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:35:24
      150 3

      خانه تکانی اساسی لازم داریم

    • بدون نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:54:43
      75 2

      دقيقا ،

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:43:58
    پاسخ
    81 4

    خدا شانس بده به شمس تبریزی

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:13:56
    پاسخ
    252 11

    ترامپ عملکردش حداقل برای امریکاییها خیلی خوب بوده و سیاست خارجیشو دربست در خدمت رشد اقتصادی قرار داده کاری که در ایران برعکسشو انجام میدن

    • بهنام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:20:30
      111 9

      بسیار عالی و مختصر. نه دمکرات ها می خوان قبول کنن چون شکست سیاسی فجیعیه براشون و نه عده ای در ایران که از روی لج می گن طرف دیوونست. اگر دیونست که خدا بیشترش کنه

  • بدون نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:18:39
    پاسخ
    14 205

    بنشين تا صبح دولتت بدمد

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:19:03
      137 6

      دمیده دیگه داداش نرخ بیکاری و روند رو به رشد اقتصادی مردمشو ببین دمیدن از این واضحتر؟

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:32:04
    پاسخ
    16 190

    حالا تو بشین پای تلفن تا بعد.

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 02:17:34
      24 1

      واقعا از شرایط الان راضی هستی؟ تخت گاز داریم بسمت ونزولا شدن پیش میریم مگه اینکه شماها هم از اونایی هستین سودتون تو تحریم هاست اما مردم ملت ایزان همه موافق‌ همکاری با امریکا هستیم نه چین و روسیه کمونیست

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:34:38
    پاسخ
    219 23

    اقای ترامپ شک نکن ما دیگه داغونیم

  • م ه
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:47:43
    پاسخ
    12 159

    آب كه سر بالا بره قورباغه ابو عطا ميخونه!!!!!!

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:50:09
    پاسخ
    17 165

    بشین بابا دیوانه

  • محسن
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:56:51
    پاسخ
    151 18

    کاری به حرفهای ترامپ ندارم ولی مذاکره مستقیم با آمریکا هیچ اشکالی نداره و بزرگان مملکت نباید ازش بترسند. شاید خیری توی مذاکره باشه. مرد و مردانه میریم جلو و حرفهامون رو میزنیم.

    • شمس تبریزی
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:21:20
      8 121

      اگر فقط میخواهی در مذاکره حرفهایت را بزنی، رو من هم حساب کن. من هم خیلی حرف دارم که با ترامپ بزنم. من هم باهات میام. اما اگر میخواهی در مذاکره چیزی بدی، میگم نکن چون همینهایی را هم که دادیم نتیجه ای نگرفتیم. از گذشته درس بگیر جانم.

    • محسن
      جمعه 22 تیر 1397 - 10:14:57
      29 3

      شمس تبریزی عزیز، از مذاکره که میترسید، هیچکس رو هم تو دنیا قبول ندارید، از تجربیات گذشتگان هم درس نمی گیرید، مشکلات مردم هم کلا اهمیتی نداره، حداقل شهامت برگزاری یک رفراندوم رو داشته باشید و از خود مردم بپرسید که در برابر دنیا چه باید کرد.

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 21:59:31
    پاسخ
    49 111

    آره تن بدم به خواسته جدید آمریکا تمام سایت هسته ای بدیم بدون هیچ غنی سازی بعدش برنامه موشکی موشک با برد 350 کیلومتر فقط بازرسی دائم از مسائل نظامی و شناسایی متخصصین توسط آمریکا بعد ش اگر ما قبول کردیم و دولت بعدی آمریکا آمد گفت من قبول ندارم تحریم جدید وضع کرد اون وقت تکلیف چیه یاامارات به آمریکا باج داد و خواهان جزایر شد اون وقت چی بدیم بره دیگه

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:03:17
    پاسخ
    90 24

    چند بار باید توافق کنیم؟ هفت کشور دنیا با هم توافق کردن تو برجام، اون وقت یک نفر پیدا شده میگه من از این توافق خوشم نمیاد، باید دوباره با من یک توافق جداگانه کنید. این عاقلانه است؟ اگر فردا یکی دیگه بیاد و از توافق با ترامپ خوشش نیومد تکلیف چیه؟

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:10:18
    پاسخ
    156 5

    الان گیرم زنگ زدیم و گفتیم مذاکره به نظرتون تهش به ما مردم چی میرسه مثلا از اون صد میلیاردی که ازاد شد چیش رفت تو جیب ما وقتی تو یه اقتصاد مریض زندگی میکنیم هر چقدر هم بالا و پایین بریم باز خوراک ما مردم عادی ته موندس

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:12:10
    پاسخ
    119 21

    هر كى تماس بگيره دمش گرم، آشتى دو ملت تنها راه حله

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:20:47
    پاسخ
    118 5

    يعني ترامپ نمي دونه كه تماس گرفتن ها شروع شده؟

  • یه نفر
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:29:50
    پاسخ
    25 42

    آقای ترامپ شما اگر فکر مردم ایران هستی پس چرا اینهمه تحریم و تحریم و....... شما با این حرفها چی میخوای بگی و چه چیزی را میخواهی ثابت کنی . شما با تحریم و تجارت میخواهی مردم آمریکا را مثلا معیشتشون و مال و ثروتشان را افزایش بدی . شما.........

    • علی
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:08:31
      77 3

      هیچ تحریمی نیست این زاده تخیلات 40 سال ماست و کسایی که جیبشون پر می کنن از این داستان تحریم واردات غیر قانونی خودرو فروش اجناس به قیمت دلار8000 تومن و خرید با دلار 4200 بوجود اورد کم خودتونا بزنید به سادگی و ساده لوحی

  • بهنام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:34:03
    پاسخ
    6 18

    من من پنجشنبه 21 تیر 1397 22:22:03 : اگر کلمه تقلبی رو نوشتم می پذیرم اشتباهمو. منظور آرای کل بود که حتما میدانی اکثر مهاجرین و سیاهپوستا و طیف های دیگر را شامل می شود.... اصلا بیا رسانه و آماربازی را کنار بگذاریم و اگر دوست یا آشنایی در آمریکا داری سوال کنی؟ بهتر نیست؟ با یک دو دوتا چهار تای ساده می توان فهمید. نانسی پلوسی که دشمن خونی ترامپه تلویحا چند وقت پیش اشاره کرد درباره اوضاع اقتصادی آمریکا.حتی کانیه وست سیاه پوست معروف از ترامپ تمجید کرد. نمی گم تعریف اینا ملاکه ولی موضوع بقدری سادست که حتی نیاز به مطالعه هم نیست

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:42:10
      11 32

      شما برید با همین سلبریتی ها خوش باشین. کانیه وست آخه؟؟؟؟؟

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:09:20
      23 35

      حالا چرا ما ایرانی ها یقه مون رو برای ترامپ پاره می کنیم؟ پسر خاله بابامه یا دخترعمه مادرم؟ اگر برای امریکایی ها خوب بوده که خوش به حالشون. بذارن همین بالاسرشون بمونه. برای مردم کشور من خوب نبوده و می خوام که بره به جهنم.

    • من من
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:31:23
      20 7

      عزیز دل تحلیل من متفاوت از شما هست.. بله الان امارهای اقتصادی امریکا خوبه.. اما حرف من اینه که وقتی به چارتهای شاخصهای مختلف نگاه می کنی می بینی که همه اونها ادامه روند اوباما هست یعنی با ادامه روند اوباما ظرایط اقتصادی امریکا حتی می تونسته بهتر باشه.. با وجود تمام توافقات بین المللی.. اما الان شرایطی که دولت ترامپ داره پایدار نیست.. یعنی نه من و شما ک هیچ تحلیلگر برجسته اقتصادی هم نمی تونه ثبات و روند رو به رشد رو برای دوره ترامپ پیش بینی کنه.. همه چیزی 5050 هست.. ممکنه روند همینطور باقی بمونه و بهتر بشه .. یا حتی بدتر از بحران 2008 پیش بیاد... نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه... در ضمن بازم میگم.. من کاملا موافق تمام 12 تا شرطم :

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 01:13:53
      3 7

      بهنام جان عزیزم برو دو کلمه آمار بخون تا مفاهیم اریب و نااریب رو بفهمی.این چه حرفیه به دوستت زنگ بزن و آمار رو بیخیال؟؟

  • علی
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 22:43:46
    پاسخ
    57 7

    با این دولت مردانی که داریم، من باهاش موافقم...

  • علی
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:04:42
    پاسخ
    119 7

    اگه مذاکره کنیم با امریکا روابطمون خوب بشه به کی بگیم دشمن به که کی بگیم مرگ بر امریکا مذاکره با امریکا خط قرمز نظام هست فکرشم نکنید

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 00:39:03
      14 0

      چرا یواشکی از خط قرمز رد میشن

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:10:16
    پاسخ
    94 8

    مطمئنا اگه مسئولانی داشتیم که به فکر مردم بودند توافق جدید و آشتی با دنیا انجام میشد ولی من هیچ نشونه ای از درک حال و روز مردم رو در مسئولان نمیبینم

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:18:00
    پاسخ
    131 13

    ما اگه دست از تهدید اسرائیل و کمک به عربهای بی خیر برداریم هیچ کشوری نه به ما حمله میکنهجرات نمیکنه حمله کنه نه مارو تهدید میکنه هر چی بدبختی میکشیم به خاطر عربهاست من نمیدونم این چه سیاست غلطی که ما داریم شدیم کاسه داغتر از اش البته اگه با اسرئیل کار نداشته باسیم همه چی حله خدایا تورو به اون مهربونیت به مردم ایران کمک کن

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 02:57:04
      4 24

      تو که از خدا کمک می خواهی آیه ۱۰ سوره ممتحنه را هم نگاه کن که راجع به اشغالگران خانه مسلمین و حامیان ایشان چه گفته

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 10:12:26
      3 11

      عرب به عرب کمک می کنه

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:33:12
    پاسخ
    48 27

    با این شرایطی که حاکمه زنگ زدن برای غلط کردم گفتنه نه مذاکره و غلط کردن گفتن در این شرایط یه غلط به غلط های قبلی اضافه می کنه.

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:46:51
      14 6

      و مذاکره نکردن به غلط کردم گفتنی برسوندمون که غلط کردمای قبلی پیشش یه سوء تفاهمه

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:44:15
    پاسخ
    17 0

    خوبه مذاکره می کنیم ولی قبل از آن باید یک دشمن تازه پیدا کنیم تا اون موقع صبر کن.خوب از هفته آینده کم کم شروع می کنیم به گفتن مرگ بر کوبا و مرگ بر ونزوئلا.چون این دو کشور بودن که به ما نشان دادن تحت تحریم هم می شود زندگی کرد .پس مقصر اصلی اینها هستند.

  • بی نام
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:49:18
    پاسخ
    3 15

    اگر میشد روی اب راه رفت انوقت میشد گفت مذاکره و تماس با تو عاقلانه هست . یه تفاهمی که همه ی کشورها و سازمان های جهانی انرا تایید کرده اند می گویی بدترین ، وحشتناک ترین.... توافق مکنه .تو باشی جای ایران مذاکره میکنی ؟

  • حمیدرضا سیه پوش
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 23:59:24
    پاسخ
    2 18

    ترامپ احمدی نژاد آمریکاست، اولش یک رونق و رشد اقتصادی و اشتغال جاذب و بعد از اون ضربات جبران ناپذیر به سیاست اقتصاد و فرهنگ آمریکا، کمی صبر کنید تا به این حرفم برسید

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 22:16:54
      7 0

      خب چه ربطی به ما داره؟ فرض کن امریکا اقتصادش بد بشه چی میشه؟ مشکل اب ما حل میشه؟ بیکاری ما حل میشه؟

  • جان سخت در ایران
    جمعه 22 تیر 1397 - 00:06:58
    پاسخ
    5 2

    نظرات رو چندتاشونو خوندم . دوستانی که در مورد اوبتما و ترامپ نظر دادن واقعا چندتا کتتب در مورد سیاست خارجی امریکا خوندن. چقدر با اتحادیه اروپا و محافظه کارا امریکا اشنایی دارنِ. والا طوری که عده ای در مورد ترامپ و اوباما میگن انگار کارشناس مسائل امریکا هستنِ

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 00:12:29
    پاسخ
    5 20

    حالا بزار جوهر توافق با کره شمالی خشک بشه ما ببینیم چی از آب در میاد فعلا که به خاطر توافق قبلی ازت ناراحتیم

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 22:15:49
      9 2

      شما در وضعیتی نیستید که گزینه دیگری داشته باشید اخرین ایستگاه رفتن سمت گوشی تلفنه ولی اینقدر دیر میروید که دیگه فایده نخواهد داشت

  • حسابدار
    جمعه 22 تیر 1397 - 00:24:18
    پاسخ
    5 12

    .الان من می خوام زنگ بزنم .خوب به چه شماره ای باید زنگ بزنمِ.

  • حسن
    جمعه 22 تیر 1397 - 00:25:20
    پاسخ
    27 3

    کشوری که اقتصادش برپایه دلار نفتیه نباید با صاحب دلار امریکا در بیافته

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 00:36:37
    پاسخ
    24 1

    توروقران هرکاری میکنید زودتر جوونی ما به فنا رفت نابود شدیم

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 00:38:22
    پاسخ
    3 20

    خب موشک و همه چیو تحوبا بدیم بعد با کمربند دنبالمون کنی

  • مهدي
    جمعه 22 تیر 1397 - 01:28:20
    پاسخ
    18 1

    والا ما كه تو كار اين دولت مونديم كسي تو اين جمع منتقدين و موافقين به ياد داره تو اين ٤٠ سال قيمت يه قلم كالا ثابت مونده باشه ..؟ من به اين معتقدم كه هيچ كشوري مجاني كاري براي كشورم نميكنه درصدشون ميگيرين ..ولي يك سوال دارم از دوستان اين ترامپ كه همه ديوونه و احمق صداش ميكنن حداقل به قول هاش تا اين لحظه عمل كرده يا نه...؟ اين دولتي هاي ما چيكار كردن فقط حرف ميزنن و تاوانش ملت ميدن تا كي ادامه ميخاين بدين اين سناريو تكراري رو....

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 01:32:36
    پاسخ
    24 8

    از وقتی دیدم فردوسی پور هزاران نفر را جو زده کرد و تصف شبی فرستاد فرودگاه برای تیمی که از نطر آمار بدترین بوده ، متوجه شدم مردمی هستیم احساسی و خوب و بد رو نمی تونیم تشخیص بدیم . اینجا صحبت از مصافحه و مصالحه می کنیم فردا شعار مرگ سر می دهیم..

  • مهرداد
    جمعه 22 تیر 1397 - 01:41:57
    پاسخ
    34 4

    اقای ترامپ ما قطعا ما با شما تماس میگیریم...اما میدونی چه زمانی؟در زمان جنگ بعد از فتح خرمشهر اعراب تمام غرامت جنگ رو تقبل کردند تماس نگرفتیم..فقط وقتی هواپیمای مسافربریمون رو زدین و موجودیتمونبحوانید موجودیتشونبه خطرافتاد تماس گرفتیم و ریالی هم غرامت نگرفتیم..زمانی تماس میگیریم که مثل چند سال قبل از فشار تحریمها کمر ملت شکست و محبور به نرمش قهرمانانه شدیم...تماس میگیریم...اما دیر تماس میگیریم.. وقتی که ایرانی باقی نمونده...منتظر تماس ما باش..

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 01:42:06
    پاسخ
    11 3

    بعضی از افراد هستن میگن دلواپسی بهتر از ساده لوحی است، بهتر گفته بشه منظور از جماعت دلواپس به عنوان گرایش سیاسی در عرف امروز دقیقا یعنی لجاجت و گرایش به افکار جنگ طلبانه

  • محمد
    جمعه 22 تیر 1397 - 01:58:25
    پاسخ
    13 0

    دارن مذاکره می کنند ما رو خر کردند.هر دو طرف دنیا رو به مسخره گرفتند.

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 02:03:06
    پاسخ
    16 1

    عمو‌ دونالد جانه عزیزت بیخیال شو داغونیم

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 22:06:19
      6 0

      ترامپ که کاری نداره خود ما در گیر هستیم

  • مهدی
    جمعه 22 تیر 1397 - 03:10:58
    پاسخ
    4 14

    موضوع اصلی مذاکره به رسمیت شناختن اسراییل موشک .یمن و غیره بهانه ست

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 04:26:48
    پاسخ
    29 2

    فعلآ اختیار بالای ۸۰ درصد مردم ایران دست خودشان نیست آقای ترامپ وگرنه حال و روزمان این نبود.

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 04:29:48
    پاسخ
    29 0

    والله چی بگم. چهل سال میگیم مرگ بر فلان جا مرگ بر اون یکی .چهل سال تنش و خصومت .خسته شدیم از این دشمنی که در ذهن ما ساخته اند. مردم ایران زمین مانند سایر کشورها اهل دوستی گفتمان و خواهان ارامشغ هستند.

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 05:04:42
    پاسخ
    30 1

    مرگ بر آمریکا را چه کنیم چهل سال تو کله مان کردن

  • محمود
    جمعه 22 تیر 1397 - 07:27:56
    پاسخ
    1 16

    در حال حاضر ،مشغول مطالعه ،کتاب ،ظهور وسقوط رایش سوم هستند،و از قضا با توجه به اتفاقات سیاسی که در منطقه و خاورمیانه رخ میده،واقعا شخصیت ترامپ،منطبق با هیتلره،و سرنوشت ،زیاده خواهی ها ،اون سقوط ،امپریالیسم ه.البته میدونم ،که جوابهای منفی سرازیر میشه،اما واقعا این مرد شخصیت ،جالبی نداره،و همانطور که جنگ گزینه ،خوبی برای تحمیل اراده ها نیست،تحریم هم ،گزینه خوبی برای مقابله با هیچ کشوری خوب نیست ونخواهد بود،همین جمله اخیرش ،نشان از بی دانشی واستبداد ،ترامپ میکنه،واما جواب من در مقابل ،اون آمار های اقتصادی که البته درست هم است،اینه،هیتلر هم امار بیکاری وفلج اقتصادی المان رو با جهت گیری هاش درست کرد،اما وهزاران افسوس،البته باز هم اینرا باید قبول کرد ،که جهت گیری های ،جمهوری اسلامی هم جالب نیست.

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 22:05:26
      4 4

      فرض کن فرضیه های شما هم درست دربیاد امریکا از هم بپاشه. از بین رفتن امریکا 50 تا کشور جدید درست میکنه که همه با ما دشمن خواهند بود ضمنا قیمت نفت پایین میاد و مشکل اب و..هم ایا به نظر خودت با پاسشیدگی امریکا حل میشه؟ شما فکر میکنی امریکا مثل المان هیتلری است که رئیس جمهور هر کاری بکنه؟ چرا به جای حل مشکلات جامعه امید بستین به پاشیدن امریکا؟ اگر نپاشید چی؟ وضعیت الان خرابه یه ماه هم نمیتونیم دوام بیاریم امریکا تا ماه دیگه می پاشه یا نه؟ چه تاریخی مد نظرتونه؟ یادم میاد زمان احمدی نژاد هم اون میگفت امریکا داره می پاشه چرا نپاشید؟ بپاشه ایا مشکل اب حل میشه؟ میری از تگزاس برامون اب میاری؟

  • بدون نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 08:41:49
    پاسخ
    1 3

    بي اعتبار

  • امیر
    جمعه 22 تیر 1397 - 09:06:04
    پاسخ
    7 24

    ایران به هیچ عنوان نباید توافق کنه همین قدرت ایستادگی باعث پاشیدگی دشمن خواهد شد چون انتظاراتش محقق نمیشه.شده هرمز رو ببندیم این اتفاق باید بیفته.

    • بی نام
      جمعه 22 تیر 1397 - 22:01:15
      12 4

      بابا ما داریم می پاشیم نه دشمن کدوم دشمن چه پاشیدگی؟

  • بدون نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 10:19:00
    پاسخ
    37 0

    ما چهل سال مداوم است كه در پيچ تاريخي هستيم اگه مارپله هم بود تا حالا تموم شده بود. بس كنيد تو رو خدا

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 10:37:09
    پاسخ
    27 0

    درد ما ترامپ نیست درد ما دزدیفساد اختلاف ولجبازی از داخله .

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 10:37:50
    پاسخ
    22 0

    ملت ایران بد جوری در فشار تورم و گرونی بیش از حد قرار دارند و تحمل این فشار هم حدی خواهد داشت فقط خدا کند مسئولین از خواب بیدار شوند و در جهت رفاه ملت شریف ایران کاری بکنند ، دیگر وعده و وعید کاری از پیش نخواهد برد

  • محمد خان
    جمعه 22 تیر 1397 - 13:06:47
    پاسخ
    22 1

    حتما تماس میگیریم، فقط اینقدر لفتش میدیم که توافق هیچ فایده ای نداشته باشه برامون

  • بی نام
    جمعه 22 تیر 1397 - 13:13:10
    پاسخ
    12 1

    ایشالااااااااااا

  • بهنام
    جمعه 22 تیر 1397 - 15:10:29
    پاسخ
    1 4

    بی نام جمعه 22 تیر 1397 01:13:53: واقعیت رو نمی خوای قبول کنی بحث آمار رو پیش نکش. بیا سر موضوع اصلی بحث کنیم تا برات فکت مستقیم بیارم

  • بهنام
    جمعه 22 تیر 1397 - 15:13:15
    پاسخ
    12 1

    بی نام پنجشنبه 21 تیر 1397 23:09:20: کسی یقه پاره نکرد داریم بحث می کنیم و مقایسه. در ضمن شما ببین چرا اصلا هر رئیس جمهوری در امریکا سر کار میاد ما باید دغدغه داشته باشیم که آیا با ما خوبه یا بد؟ این چه منطقیه؟

  • به ترامپ
    شنبه 23 تیر 1397 - 05:37:07
    پاسخ
    1 9

    ما با عهدشکنها هیچ حرفی نداریم.

  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 07:36:34
    پاسخ
    10 0

    همه مون سرکاریم فقط مرگ بر امریکا ش برای ملته ........

  • سعید
    شنبه 23 تیر 1397 - 11:23:22
    پاسخ
    2 6

    کره شمالی که دست دوستی باترامپ درازکردعاقبتش چی شد؟تحریمهای بیشتری علیه اش اعمال شد.به نظرمن همین که مسئولان ما،به مردم رحم کنندوکمترایجاداغتشاش تواوضاع مالی وسکه ودلارکنندحال مردم خوب میشه .

  • علیرضا
    شنبه 23 تیر 1397 - 13:29:07
    پاسخ
    4 2

    ظاهرا راه دیگ‌ه یی نمونده

  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 21:57:23
    پاسخ
    0 0

    "در دندان گرگ رفتن, به از دامن گرگ". ما حاضریم لای دندانهای آمریکا له شویم, اما حاضر نیستیم در آغوش گرگی مثل روسیه باشیم.

  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 23:27:11
    پاسخ
    2 2

    بریم بازم مذاکره کنیم تا یه تیکه نون خشک بندازه جلومون ایرانی التماس امریکایی رو میکنه به خاطر نون؟؟؟ التماس کردن خوی ایرانی نیست بی هویتها به خودتون بیاید غیرتتون کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ملت خسته ار خشکه مذهبی
    یکشنبه 24 تیر 1397 - 10:15:13
    پاسخ
    6 0

    آقا ملت خسته اند خستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته . می فهمید اینو . دیگه نه تحمل جنگ دارند نه تحریم نه فشار اقتصادی و نه هیچی. مردم آرامش میخوان. آرامش. اینو بفهمید. تا کی جنگ تا کی با دنیا در افتادن. بابا کجای قران و اسلام گفته با دنیا بجنگید و همیشه ساز مخالف بزنید. بس کنید. خودمون که سوختیم رفت. به داد بچه هامون برسید.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب