مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل گفت: رویکرد شهرداری اردبیل در حوزه آب های سطحی تغییر یافته و هدایت و دفع آب‌های سطحی از برنامه‌های اولویت دار شهرداری در سال 97 است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ساسان ابش‌وند تصریح کرد: در مناطق شهری روند بارندگی و تبدیل آن به رواناب به گونه‌ای است که هدایت آبهای سطحی نیاز به ساماندهی داشته و ضرورت مدیریت این آبها و هئایت آن به سمت کانال خروجی در فصول بارش نزولات جوی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: برای اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی خیابان آیت الله مصطفی خمینی (مابین شریعتی و سه راه دانش) در مرحله اول آبروهای قدیمی تخریب و برداشت شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل ادامه داد: عملیات لوله گذاری و بتن ریزی و احداث چند منهول در مسیر به منظور جمع آوری آبهای سطحی در حال اجرا است.

ابش‌وند بیان کرد: طول کل مسیر اجرای طرح 400 متر بوده و با توجه به اینکه این خیابان از مسیرهای اصلی و پر تردد در شهر می‌باشد با اخذ مجوز از راهنمایی و رانندگی 200 متر از طول مسیر عملیاتی شده و مابقی در حال اجراست.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تحمل و شکیبایی شهروندان اردبیل گفت: که با تلاش شبانه روزی اکیپ‌های عمرانی شهرداری منطقه یک، به زودی عملیات این طرح به پایان خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =