رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد از جابجائی بیش از ۲۰۶ هزارتن کالا در ۵ ماه اول سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبر آنلاین از استان اردبیل، یوسف آذری با اشاره به فالیت ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان پارس آباد گفت:به همت فعالان بخش حمل و نقل و تلاش های رانندگان سخت کوش این میزان کالا به استانهای مختلف کشور جابجا شد.

وی فعالیت ۶ شرکت حمل و نقل مسافر در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و تصریح کرد:در مدت یاد شده ۶۷ هزارنفر مسافر توسط ۱۶۴ دستگاه اتوبوس،مینی بوس و سواری جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در تشریح اقدامات و عملکرد ۵ ماه این اداره با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۶۵ کیلومتر از محــورهای اصلی،فرعی و روستائی این شهرستان خط کشی شده افزود: راهداران پرتلاش از۸۵۰ تن آسفالت برای روکش و لکه گیری آسفالت محــورهای اصلی،فرعی و روستائی شهرستان پارس آباد با اعتبار ۲۱۲ میلیون تومان بکارگیری کرده اند.

آذری طول راههای مواصلاتی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد را ۵۳۰ کیلومتر عنوان کرد و در خصوص جلوگیری از تجاوز به حریم راه نیز گفت:راهداران سخت کوش شهرستان پارس آباد با اخذ دستور قضائی توانستند از ۴۸ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز بطور قاطعانه جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد:حفاظت و حراست از حریم راه ، خط قرمز راهداری است و ما به سودجویان و متخلفان اجازه نخواهیم داد تا به این مهم مشکل یا آسیبی برسانند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد آشکارسازی و ایمن سازی ۱۶ نقطه با اجرای سرعت گیرهای مجازی و نصب استوانه ایمنی جهت کاهش تصادفات جاده ای،انجام بیش از بیش از ۲/۵ میلیون مترمربع تسطیح،رگلاژ، پاکسازی و آزادسازی حریم راهها، تمیز کردن سطح جاده از مصالح به مقدار ۱هزارو ۶۰۰مترمربع جهت افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات، ایجاد دپوی خاکی در پرتگاهها بطول ۵۰۰متر و دپوی مصالح خاکی در کنار پل ها و آبروها به تعداد ۵۲۰دستگاه، شن ریزی جهت اصلاح افتادگی شانه راه و ترمیم ابنیه آسیب دیده بر اثر سیلاب به حجم ۶هزارو ۵۰۰مترمکعب را از دیگـر اقدامات راهداران سخت کوش پارس آباد در جهت خدمت به مردم دانست.

آذری اجرای برنامه های مختلف در جهت افزایش ایمنی و کاهش تلفات را خاطرنشان کرد و گفت:در همین راستا ۲ دستگاه دوربین پلاک خوان و سامانه ثبت تخلف سرعت سنج در محور سربند به زیوه نصب شده است.

وی هم چنین انجام بیش از بیش از ۴۴هزارمتر درزگیری، نصب ۱۸۰۰ عدد بازتاب ایمنی، شستشوی بیش از ۱۱هزار عدد علایم ، لایروبی،تنقیه و دریواسیون دهانه پل به تعداد ۳۱۰ دستگاه،نصب بیش از ۶۵۰عدد تابلو وعلایم راهور، نصب و اجرای سرعت گیر پلاستیکی و آسفالتی بطول ۱۶۰ متر و رنگ آمیزی سرعت کاهها، مرمت و نصب حفاظ و گاردریل بطول ۱۳۰متر، نگهداری چراغ های چشمک زن به تعداد ۱۱۰دستگاه را از دیگراقدامات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در طی ۵ ماه گذشته عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =