رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: انتظار از بانک‌ها همراهی بیشتر با سرمایه‌گذاران است که در این زمینه باید بانک‌ها تعاملات همه‌جانبه‌ای با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین پیرموذن در یازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: انتظار از بانک‌ها همراهی بیشتر با سرمایه‌گذاران است که در این زمینه باید بانک‌ها تعاملات همه‌جانبه‌ای با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

وی با اشاره به بند "و" تبصره 16 قانون بودجه سال 97 کل کشور گفت: طبق این بند از تبصره 16 قانون بودجه اگر سررسید تسهیلات تولید کننده‌ای در سال 96 بوده باشد تا پایان شهریور می‌تواند بدون احتساب جرائم تاخیر و با پرداخت اصل و سود وام طبق قرارداد اولیه تسهیلات خود را تسویه کند که این مسئله نیز یک فرصت بسیار مناسب است.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران تصریح کرد: بر این اساس بدون نیاز به مساعدت کمیته‌های حمایتی یا بخش‌نامه‌های ارگانی، تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند از بخشودگی جرائم تسهیلاتی که سررسیدی تا پایان سال 96 دارد استفاده کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل افزود: انتظار از بانک‌ها این است که با رعایت قوانین و بخشنامه‌های بانک مرکزی با تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران همراهی بیشتری را داشته باشند‌.

پیرموذن به اهمیت مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری نیز اشاره کرد: در شرایط کنونی کشور که به همدلی و همراهی ملی نیاز است مصوبات کمیته حمایت قضایی نقش موثری را در بهبود شرایط اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

تمام تلاش ما این است که تعاونی‌ها را از حالت شعاری خارج کنیم

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که مسئولان دستگاه‌های مختلف به لازم‌الاجرا بودن این مصوبات آگاه بوده و اهمیت لازم را در اسرع وقت به آن بدهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =