شهردار اردبیل با اشاره به خرید تجهیزات جدید آسفالت ریزی گفت: با استفاده از ماشین‌آلات نوین، ترمیم و تثبیت زیرسازی آسفالت‌ در اردبیل برای اولین بار با صرفه‌جویی 30 درصدی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: مسیر رفت و برگشت خیابان 60 متری مقدس (میدان فاطمیون به سمت خروجی شهر) ازجمله پروژه‌هایی است که عملیات تثبیت خاک و تحکیم بستر راه در این مکان، در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه مساحتی که در این پروژه با این روش نوین پوشش داده خواهد شد بیش از 21 هزار متر مربع است، افزود: این نوع عملیات تثبیت برای اولین بار در اردبیل اجرایی می‌شود.

شهردار اردبیل یادآور شد: یکی از اساسی‌ترین نوع عملیات عمرانی برای افزایش عمر آسفالت، زیرسازی مناسب آن بوده بر این اساس توجه به زیرسازی در اجرای راه، ماندگاری بیشتر آسفالت روکش را به دنبال دارد.

لطف‌اللهیان ادامه داد: شهرداری اردبیل برای اولین بار با استفاده از ورتیگن WR ترمیم و تثبیت زیرسازی و روسازی آسفالت را به صورت سرد و با اختلاط مواد سیمانی، در سطح شهر انجام می‌دهد.

آسفالت ریزی

وی با بیان اینکه با بهره گیری از این روش نوین بیش از 30 درصد صرفه جویی در هزینه اجرا می‌شود گفت: امروزه بکارگیری از روش‌های نوین برای کاهش هزینه‌ها ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =