خبرگزاری دانشجو نوشت: سخنگوی شورای شهر تهران در توییتی از ارسال تخلفات پروژه ایران مال از سوی شهرداری به کمیسیون ماده ۱۰۰خبر داد.

علی اعطا افزود: این کمیسیون سه عضو دارد که عبارتند از قاضی دادگستری، نماینده وزارت کشور و یک عضو از شورای شهر تهران.

محمد جواد شیرازی، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز در این باره گفته است: یک روز قبل از افتتاح مجتمع «ایران مال» هشدار لازم در خصوص تخلف آشکار ده‌ها هزار متری این مجتمع را در جمع خبرنگاران صدا و سیما دادم ولی از پخش آن از رسانه ملی ممانعت بعمل آمد، بلکه به پخش آگهی تبلیغاتی این مجموعه پرداخته شد.

در ادامه این مطلب متذکر شد: چگونه در یک سیستمی یک «مالی» ساخته شده است و ده‌ها هزار متر آن تخلف دارد و متاسفم که بگویم با کمال وقاحت دعوت نامه می‌زنند و مدیران عالی شهرداری تهران و شورای محترم شهر تهران را به جلسه افتتاحیه آن دعوت می‌کنند و روزنامه همشهری و ایران اطلاعیه آن «مال» را چاپ می‌کنند.

شیرازی خاطرنشان کرد: من در همایش سراسری مدیران سازمان بازرسی مورخ دهم اردیبهشت سال جاری که یک روز قبل از افتتاحیه «ایران مال» بود هشدار لازم را در خصوص تخلفات گسترده شهرسازی و معماری این مجتمع در مقابل دوربین‌های صدا و سیما دادم و با وجود اینکه این تخلفات وارد رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ شده و باید از ادامه ساخت و افتتاح آن جلوگیری می‌شد، صدا و سیما بجز پخش خبر ناقص در خبر ۳۰ :۱۸شبکه تهران، در بخش‌های دیگر خبری مانند خبر ۳۰ :۲۰ شبکه ۲ و دیگر بخش‌های خبری از پخش آن امتناع نمود و حق مسلم مردم در خصوص آگاهی از تخلفات بزرگ این پروژه‌ها را نادیده گرفت، صدا و سیما باید پاسخگوی مردم دراین باره باشد.

وی ابراز داشت: من از رییس محترم شورای اسلامی شهرتهران درخواست می‌کنم مصوبه‌ای را در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسانند تا سازمان بازرسی به استناد آن بتواند جلوی سفارشات این وکیل و آن مسئول و این شخص و آن شخص بایستد و آفت سفارشات در شهرداری تهران را ریشه کن نماید.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر RO ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    0 0
    سلام جدای از زمین خواری حق خیلی از پیمانکاراش رو هم خورده
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    0 0
    انگار همه راضی ان جز یه نفر