جهابنخش می‌گوید: «رونالدو بازیکن با کیفیتی است اما ما قرار است با پرتغال بازی کنیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در تیم ملی ایران زیاد رئالی داریم. آنها عاشق کریس رونالدو هستند و در تمام مصاحبه های خود می گویند این ستاره پرتغالی از لیونل مسی بهتر است. حداقل تا اینجا هم رونالدو ثابت کرده جام جام اوست ولی در مقابل لیونل مسی عملکرد ضعیفی داشته است. آرژانتین یک شکست خورده محض بوده و مسی هم یک بازنده. تقابل رونالدو با تیم ملی ایران هم می تواند هیجان زیادی برای ایرانی ها داشته باشد، مخصوصا رئالی های تیم ملی. علیرضا جهانبخش یکی از آنهاست. وقتی در این باره از او سوال می کنیم سریعا اینطور جوابمان را می دهد: «خب رونالدو... خیلی بازیکن با کیفیتی است. خود من همیشه دوست دارم جلوی ستاره ها بازی کنم. بازی مقابل رونالدو هم خیلی قشنگ است. ولی یک چیز را فراموش نکنید ما قرار است با تیم پرتغال بازی کنیم. اصلا به چیز دیگری فکر نمی کنیم. اصلا به لیست پرتغال نگاهی نمی کنیم. فقط به این فکر می کنیم که آنها را شکست دهیم و از گروه خود بالا برویم.»علیرضا امسال در لیگ هلند فوق العاده بود ولی تا اینجا در جام جهانی نتوانسته خواسته ها را برآورده کند.

وقتی از او در این باره سوال می کنیم پاسخ می دهد: «جام جهانی یک تورنمنت بزرگ و پر از استرس و فشار است. اینکه 80، 90‌ میلیون ایرانی از تو انتظار داشته باشند، از یک ‌طرف به تو انگیزه می‌دهد و از طرف دیگر مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌کند. شما می‌بینید که در مرحله گروهی پنج، شش تا گل‌به‌خودی زده شده که اینها همه به خاطر فشار و استرس بوده که روی بازیکنان بوده است. طبیعی است هر بازیکنی که بتواند این شرایط را کنترل کند، می‌تواند شرایط بهتری داشته باشد.  من تلاشم این است تا انشالله بتوانم در بازی پرتغال بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم.» 

او درباره ترکیب ایران در دو بازی قبلی هم توضیح می دهد: «خب ترکیب تیم ما هیچوقت ثابت نیست. رقابت در بین بازیکنان خیلی زیاد است. به نظر من شرایطی که تیم ملی ما را از تیم‌های دیگر متمایز می‌کند، این است که ما کار گروهی می‌کنیم. همان‌طور که آقای کی‌روش همیشه می‌گویند، همه کارهای ما کار گروهی است و ما یک سوپر‌تیم هستم و دوست داریم با هم کارهای بزرگ کنیم و می توانیم.» اما چه می شود که ایران تبدیل به یک سوپر تیم می شود؟ علیرضا جواب می دهد: « به خاطر انگیزه‌ای که کادر فنی و آقای کی‌روش به بچه‌ها می‌دهند و آن مسئولیتی که بچه‌ها در مقابل این همه ایرانی در سرتاسر دنیا روی دوششان است. وقتی شما چنین چیزهایی را احساس کنید حاضرید جان تان را در زمین مسابقه بدهید.» 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    0 0
    این روحیه متحد بین همه بچه ها ست هیچ تکبری تو تک تکشون دیده نمیشه چیزی تو چند سال اخیر نبود ولی این بچه ها عالین