وینفرد شفر سرانجام دیشب ایران را به مقصد آلمان ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ وینفرد شفر سرمربی استقلال به دلیل مشکلات مالیاتی و البته پاره ای از برنامه های کاری اش ، کمی دیرتر از سایر همکارانش از ایران رفت.

او البته در این مدت سعی کرد برنامه های ویژه ای داشته باشد. تمام قد پشت تیم ملی ایستاد . وقتی کی روش سر وریا کاسه کوزه ها را سرش شکست ، مجبور شد در این باره توضیحات تکمیلی بدهد و باز ولی پشت تیم ملی را خالی نکرد ، از سوی برانکو با هجمه شدید روبرو شد و سرمربی پرسپولیس سعی کرد برایش از ادبیات تحقیرآمیز استفاده کند. او را برای سومی در لیگ و این همه خوشحالی مورد نقد قرار داد و گفت منصوریان که از تو بهتر نتیجه گرفته بود اما باز پیرمرد آلمانی خندید و تنها در جواب گفت:«برانکو آدم بامزه ای است! دوستش دارم!»

به جلسه دانش افزایی مربیان لیگ برتری رفت و باز هم قبل از همه در صف حاضرین بود. تا اینکه سرانجام استقلال توانست در این یک هفته ، مشکلات را حل کند و او بتواند برود خانه اش. البته طبق قرارداد منعقده ، باشگاه متعهد به پرداخت این مبالغ و حل مشکلات ویزای کار و سایر امور است. ولی شفر سعی کرد در این مدت از بودن در تهران لذت ببرد ، جنجالی به پا نکند و در آرامش بر محبوبیت بالایش بین ایرانی ها بیافزاید. این محبوبیت بی تردید در آینده به کارش خواهد آمد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =