ایران نوشت: همزمان با کشف جسد زن میانسال و میهمان ناشناس در خانه وی تحقیقات جنایی برای شناسایی یک قاتل آشنا آغاز شد.

روز گذشته مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از قتل مرموز مادرخوانده‌اش و دختری جوان خبر داد. وی به مأموران گفت: از دیشب هر چه با تلفن همراه مادرخوانده‌ام تماس گرفتم، جواب نداد. هیچ یک از خانواده‌اش نیز خبری از او نداشتند تا این‌که به خانه وی که در طبقه همکف بلوک شماره 5 مجتمعی در خیابان نامجو بود رفتم. اما او در را باز نکرد.

کفش هایش مقابل در بود. به ناچار وارد خانه شدم، اما به محض ورود با جسد زن میانسال و دختر جوانی که دست و پا بسته و خونین روی زمین افتاده بودند رو به رو شدم. بدنبال کشف اجساد موضوع از سوی مأموران کلانتری 106 نامجو به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. جسد زن 50 ساله و دختری حدوداً 25 ساله که دست و پا و دهانش با پارچه مشکی رنگی بسته شده بود داخل خانه بود. متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را ضربات جسم تیز مانند چاقو اعلام کردند و از زمان مرگ 16 ساعت می‌گذشت.
در بررسی اولیه محل جنایات وسایل پذیرایی به چشم می‌خورد که حکایت از حضور یک میهمان آشنا در خانه داشت. از سویی در ورودی سالم بود و همین مسأله مهر تأییدی بر این موضوع داشت که میهمان ناشناس دست به جنایت زده است. پسرخوانده فرنگیس گفت: زمانی که بچه بودم مادرم به طرز مرموزی ناپدید شد و فرنگیس- مقتول- مرا نزد خودش برد و بزرگ کرد. برای همین مدام به او سر می‌زنم و اگر کاری داشته باشد برایش انجام می‌دهم. دیشب هر چه با او تماس گرفتم جواب نداد.
مادرخوانده‌ام دوبار ازدواج کرده بود و از همسرانش صاحب دو دختر شده بود. همسر اولش بعد از جدایی به شمال رفت و ازدواج مجددی کرد. اما همسر دومش در تهران زندگی می‌کند. یکی از دخترهای فرنگیس ساکن قشم است و دختر دیگرش به اتهام زورگیری و حمل مواد و درگیری با مأموران به 17 سال زندان محکوم شده است. فرنگیس از زنان میانسال و مسن پرستاری می‌کرد و زن موجه و آرامی بود.
در تحقیقات هیچ سرنخی از هویت دختر جوان که در خانه فرنگیس به قتل رسیده بود بدست نیامد. همچنین چاقویی که با آن جنایات رخ داده بود در صحنه کشف نشد. به دستور بازپرس جنایی اجساد برای بررسی علت اصلی مرگ و شناسایی هویت زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد.

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =