دلیل اصلی عدم حضور مهدی تاج در انگلیس موضوع مسائل مالی و صدور روادید نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چندی پیش بود که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در مراسم بهترین فیفا شرکت نخواهد کرد. او در  خصوص چرایی این موضوع گفته بود که برای دریافت روادید جهت حضور در لندن باید یک هفته قبل به ترکیه سفر می کردیم و سپس با دریافت روادید، راهی کشور انگلستان می شدیم. از سوی دیگر هزینه های این سفر به عهده فدراسیون بود و فیفا برای هیچ فردی بلیت ارسال نمی‌کند که به همین دلیل نامه ای به فیفا ارسال و اعلام کردیم که در این مراسم حضور نخواهیم داشت. به این ترتیب رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل صرفه جویی در مسائل انصراف خود از این مراسم را اعلام کرد تا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال نماینده ایران در این مراسم که در لندن برگزار می شود، باشد.

کی‎روش سرمربی تیم ملی کشورمان در حالی هم اکنون در لندن حضور دارد که اوسیانو دا کروز او را همراهی می‎کند اما این تمام ماجرا نیست.

فیفا برای برگزاری این مراسم، اعلام می‎کند که تمامی هزینه‎های 2 نفر از ایران جهت حضور در ایران مراسم را متقبل می‎شود. در آن مقطع زمانی تکلیف حضور و ادامه همکاری کی‎روش در ایران مشخص نبود و مهدی تاج برای شرکت در این مراسم مهم، نام خودش و میرشاد ماجدی، رئيس كميته آموزش را به فیفا اعلام می‎کند. 

بعد از گذشت این اتفاق شرایط ادامه همکاری کی‎روش با تیم ملی فراهم می‎شود و این مربی اعلام می‎کند که اوسیانو دا کروز حتما باید همراه او در این سفر حضور داشته باشد. پس از این اتفاق هم مهدی تاج نام خودش و میرشاد ماجدی، رييس كميته آموزش را حذف می‎کند.


41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =