ساعت ۲۴ روز شنبه ۸ آبان ماه؛ مهلت اصلاح اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری به نشانی www.sarshomari95.ir به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یزد، مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری 95 استان یزد با بیان این مطلب گفت که خانوارهایی که نیازمند ویرایش اطلاعات خود هستند، تا ساعت 24 شنبه 8 آبان ماه برای این کار فرصت دارند.

محمدضیاء اولیاء گفت: خانوارهایی که به هردلیلی کدآماری 12 رقمی خود را در اختیار ندارند، تنها یکبار می توانند با وارد نمودن کدملی سرپرست خانوار و تلفن همراهی که هنگام ثبت نام اینترنتی به سامانه داده اند، کد خود را بازیابی نمایند و سپس به اصلاح اطلاعات خود بپردازند.

وی افزود: خانوارها می توانند با وارد نمودن کدآماری، کدملی سرپرست خانوار و شماره تلفن همراه، کد اعتبارسنجی 5 رقمی را دریافت کنند و سپس سامانه دسترسی آنان را برای ویرایش اطلاعات برای یکبار بازخواهد کرد.

مسئول تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد اضافه کرد: خانوارها در این مرحله می توانند نسبت به حذف یا اضافه نمودن عضو خانوار اقدام نمایند، همچنانکه امکان اصلاح تاریخ تولد، مشخصات مسکن، وضعیت اشتغال و بیکاری، وضعیت سواد و... وجود دارد.

وی یادآور شد: امکان اصلاح مشخصات جغرافیایی مسکن خانوار، تغییر کدملی سرپرست خانوار، حذف یا تعویض سرپرست خانوار و تغییر شماره تلفن همراه سرپرست خانوار در این مرحله وجود ندارد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =