«کدام حزب برنده می‌شود؟» در ۱۹۰ صفحه به بازار آمد

ترجمه‌ای از کتاب «کدام حزب برنده می‌شود؟» نوشته عزیز نسین که در بردارنده داستان‌هایی طنز است به بازار آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب طنز «کدام حزب برنده می‌شود؟» نوشته عزیز نسین به تازگی با ترجمه داود وفایی از سوی نشر ققنوس منتشر شده است.

عزیز نسین طنزنویس ترک، کار نویسندگی را از سال ۱۹۴۵ با نوشتن مقاله در مطبوعات آغاز کرد. او از این سال تا پایان عمرش در سال ۱۹۹۵ به نوشتن در قالب کتاب و مقاله ادامه داد. داستان، رمان، نمایشنامه، شعر، داستان کودک و خاطره از جمله ژانرهایی هستند که او در آن ها دست به تولید اثر زده است.

نسین تنها طنزی را طنز واقعی می‌دانسته که به سود مردم باشد. طنزهای خود او هم همین طور هستند و همیشه حاوی شوخی های تلخ و شیرینی درباره وضعیت های نا به سامان هستند. او ۲۳ جایزه ملی و بین المللی را به خاطر آثارش به خود اختصاص داده است.

کتاب «کدام حزب برنده می‌شود؟» تعدادی از گزیده داستان های کوتاه طنز این نویسنده را در بر می گیرد که مترجم آن ها را از میان همه آثار این نویسنده انتخاب و بازگردانی کرده است.

«کدام حزب برنده می‌شود؟»، «صوری و تشریفاتی»، «قرار است برای ما مهمان آمریکایی بیاید»، «این‌ها درد ماست»، «بچه‌ها را نگریانید»، «یک دسته جعفری»، «اونیفرم»، «ساعت‌های شهری»، «نازک نارنجی»، «اولین حرف الفبا»، «خانه دنج و ساکت»، «کفش تنگ»، «پالتوی نماینده مجلس»، «گربه چرا گریخت؟»، «درِ مینی‌بوس»، «درس اخلاق» و «خواب ترسناک» عنوان‌های داستان‌های این کتاب هستند.

این کتاب طی روزهای گذشته با ۱۹۰ صفحه و به قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =