۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:جامعه ایران در ۶ سال اخیر ۸۰ درصد زیر خط فقر آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، شهاب نادری در جلسه بررسی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص گفت:‌ آقای ربیعی جوانان در منطقه‌ ما در یکی از ادارات کار را گِل گرفتند که با این شرایط مشخص می‌شود که در کشور امروز این جوانان چه دغدغه‌ای دارند و آقای ربیعی شما چه اقدامی برای آنان انجام داده‌‌اید.

او افزود: تخلف‌ها و سو مدیریت‌ها به دلیل عملکردهای شما و دستگاه شماست؛ شما در این ۹ ماه هیچ اقدامی انجام ندادید. شما برای اینکه نمره خود را دربرابر سونامی فقر بالا ببرید نرخ فقر را تا ۷۰۰ هزار تومان پایین آوردید با این که نرخ فقر ۲.۵ میلیون تومان است و شما با این کار می‌خواستید قهرمان شوید.

نماینده مردم پاوه با بیان اینکه در این مدت ۶ سال جامعه ایران ۸۰ درصد زیر خط فقر آمده است،عنوان کرد:« شما طبق گفته خودتان مسئول اشتغال کشور نیستید، اما ۴۰ درصد بنگاه‌های اقتصادی در دست شماست.»

او افزود: ارزش دارایی سرمایه کارگری به دو درصد کاهش یافته و اگر شما نبودید و این وزارتخانه نبود حداقل برای بازنشستگان ۲۰ درصد ارزش افزوده وجود داشت.

نادری با تاکید بر اینکه چرا برای حل بیکاری در نقطه صفر مرزی اقدامی انجام نشده گفت: شما گفته بودید جوانان را اگر ما جذب نکنیم داعش آن را جذب می‌کند اما متاسفانه امروز اگر جوانی در نقطه صفر مرزی بیکار باشد مشکل امنیتی ایجاد می‌کند .

او اضافه کرد: اگر در تهران بیکار باشد آسیب‌های اجتماعی را به وجود خواهد آورد.

نادری گفت: در مناطق نقطه صفر مرزی جوانان در همین حوزه‌ها ۸۶ درصد ری داده است و این جوانان را کسان دیگر جذب می‌کنند .

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    1 0
    قراره گل بگيرند طلا بگيرند كو كار. كو كارخانه ؟