دانش‌آموزان مبتکر و خلاق پرورش دهید تا کارهای بزرگ انجام دهند

«عسکری نیکزاد» در مراسم جشن شکوفه ها که در مدرسه مرحوم فقیه جویبار برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و معلمان مدارس سعی کنند دانش آموزانی تربیت کنند که آرزوها و اهداف بزرگ در سر داشته باشند و کارهای بزرگ برای کشورشان انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه  مازندران؛وی با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و محرم حسینی، افزود: امسال مهر دانایی با محبت امام حسین (ع) همراه شده است و ما از خاندان عصمت و طهارت کمک می طلبیم تا بتوانیم نهایت تلاش خود را برای آماده سازی و مهیا کردن زمینه های تعلیم و تربیت فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر آموزش و پرورش مشارکتی، تصریح کرد: نقطه شروع همه پیشرفت ها برای افراد و جامعه مدرسه است. همه چیز از مدرسه شروع می شود و بچه ها از مدارس یاد می گیرند که بزرگ شوند و بزرگ فکر کنند.

نیکزاد با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی مقدمه توسعه همه جوامع به شمار می آید، خاطرنشان کرد: مدرسه ها می توانند با پرورش فرزندان این مرز و بوم به ساختن کشوری قدرتمند کمک کنند. به همین خاطر است که همه باید بکوشیم تا نسلی خوب تحویل جامعه داده و دانش آموزانی پرسشگر و خلاق تربیت کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش به تجربه اولیا نیاز دارد، یادآور شد: همچنین اولیا دانش آموزان نیز به آموزش و پرورش اعتماد کنند. این تعامل میان آموزش و پرورش و اولیا می تواند بزرگ ترین پشتیبان برای تربیت دانش آموزانی باشد که در محیطی آرام به خودسازی، پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی خود بیندیشند.

شایان ذکر است در این مراسم زنگ نمادین جشن شکوفه ها توسط مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نواخته شد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =