در روز دوشنبه دوم مهر، اخباری درباره هجرت سیدعلی خمینی از ایران، جزییات بازداشت خواننده سرشناس در اوایل انقلاب و واکنش رییس قوه قضاییه به سخنان اخیر احمدی‌نژاد مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، سیدعلی خمینی از ایران هجرت کرد در صدر اخبار نشست. پوشش بانوان مدال آور در دیدار با رهبرمعظم انقلاب هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین خبر شناسایی همه عوامل حادثه اهواز را خواندند.

دیدار مدال آوران با رهبرانقلاب

در سرویس اقتصاد، قیمت خودروهای داخلی تکان نخورد پربازدیدترین خبر بود. آخرین قیمت سکه و دلار هم دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. مخاطبان همچنین خواستند بدانند سفر روحانی به نیویورک چه اثری بر قیمت دلار در بازار دارد؟

در سرویس فرهنگ، جزییات بازداشت خواننده سرشناس در اوایل انقلاب توجه کاربران زیادی را جلب کرد. پیام تند حمید فرخ‌نژاد به تجزیه‌طلبان ایران نیز دیده شد. کاربران همچنین خبر تشییع هنرمندی که چسبندگی به هیچ دولتمردی نداشت را خواندند.

در سرویس جامعه، این ۳ قلاده پلنگ ایرانی در سمنان را ببنید مورد توجه قرار گرفت. ناگفته‌هایی تکان‌دهنده از «فاجعه منا» از زبان یک شاهد عینی دیگر پربیننده این سرویس بود. واکنش رییس قوه قضاییه به سخنان اخیر احمدی‌نژاد هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، کاربران لبنانی در فضای مجازی برای ایرانی‌ها سنگ تمام گذاشتند خبر پربازدیدی شد. وقتی همسایگان نقشه ترور رئیس‌جمهور را می‌کشند دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. دوئل کلامی ترامپ و روحانی نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، وقتی این دختر فردوسی‌پور را شوکه کرد توجه کاربران را در پی داشت. مهدی رحمتی حکم محکومیت مهرداد میناوند را گرفت دیگر پرکلیک این سرویس بود. خبر عجز و لابه هواداران الغرافه به مهدی طارمی هم بیننده زیادی داشت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =