در روز چهارشنبه ۲۴ مرداد، اخباری درباره زندانی شدن کرباسچی، اعتراف دیرهنگام وندی شرمن درباره برجام، بازار شبانه ارز و درگذشت دوبلور پیشکسوت مورد توجه کاربران قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، کرباسچی یک‌سال زندانی می‌شود در صدر اخبار نشست. ماجرای کلیدِ رمزی که احمدی‌نژاد به همسر پالیزدار داد خبر پربازدید بود. در ادامه کاربران خواستند بدانند ۳ پسر و عروس نوبخت چه می‌کنند؟

در سرویس اقتصاد، بازار شبانه ارز، کجای تهران است و در آن‌جا چه می‌کنند؟ نگاه کاربران را به خود جلب کرد. آپارتمان‌های نقلی زیر ۲۰۰ میلیون تومان کجای تهران پیدا می‌شود؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، کاربران نقل قولی از دختر نعمت‌زاده وزیر پیشین صنعت با عنوان من محتکر دارو نیستم را خواندند.

در سرویس فرهنگ، عکسی از  ظاهر متفاوت و نیرومند از پیمان معادی در باشگاه به مذاق خیلی‌ها خوش آمد. در ادامه، خبر درگذشت محمد عبادی دوبلور پیشکسوت باعث تاسف کاربران شد. در ادامه، وقتی رامبد جوان از بی‌اعتمادی مردم دلخور می‌شود هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، ماجرای عجیب کشف ۴ لکسوس سرقت شده از ایتالیا، روسیه و سوئد در تهران! تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، خبر استعفای احمدی‌نژاد مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین واکنش پلیس تهران به خبر «دیپورت» اشتباهی یک جانباز به افغانستان را نیز خواندند.

در سرویس بین‌الملل، کاربران خواستند بدانند آیا پیام فارسی شاه عربستان معنای خاصی دارد؟ واکنش بغداد به هشدار سفیر عراق به تهران هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. اعتراف دیرهنگام وندی شرمن درباره برجام، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، دو افشاگری بزرگ خداداد عزیزی علیه دو اسم بزرگ فوتبال ایران! پربازدیدترین بود. در ادامه، شفر دلیل دلخوری از کی‌روش را فاش کرد . نقل قول  جواد خیابانی با عنوان عمل جراحی سختی دارم، مردم حلالم کنید نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =