مهر نوشت: سون- یی پریوین درباره رفتار «ناعادلانه» با وودی آلن صحبت و به میا فارو نیز اتهاماتی وارد کرد. همسر آلن گفت: اتفاقی که برای وودی (آلن) افتاد خیلی ناراحت کننده و ناعادلانه بود. میا (فارو) از جنبش #من_هم_همینطور استفاده کرد و دیلان (فارو) را به عنوان قربانی به نمایش گذاشت.

سون- یی پریوین همسر وودی آلن در مصاحبه با وب سایت مجله نیویورک تایمز از شوهرش در برابر اتهاماتی مبنی بر این که او دیلان فارو دخترخوانده اش را مورد آزار و اذیت قرار داده است، دفاع کرد و همچنین میا فارو مادرخوانده اش را متهم کرد که از جنبش #من_هم_همینطور به عنوان بخشی از مبارزه انتقامی استفاده می کند.

پس از این صحبت ها دیلان فارو به همراه دیگر برادرها و خواهرهایش از جمله رونان فارو، متیو پریوین، ساشا پریوین و کوینسی فارو این مصاحبه را محکوم کردند. دیلان فارو باز هم اتهامات خود علیه آلن را تکرار کرد و در واکنش به صحبت های سون- یی پریوین آنها را دروغ های آشکار نامید.

در بخش دیگری از مصاحبه، سون- یی پریوین از میا فارو تصویر مادری سنگدل که هم جسمی و هم روحی او را اذیت می کرده است، ترسیم کرد.

وودی آلن

همسر کارگردان «آنی هال» گفت: میا فارو وقتی که می خواست با اسباب بازی های چوبی به من الفبا آموزش دهد اگر من آنها را درست انجام نمی دادم گاهی آنها را یه سمت من پرتاب می کرد و یا آنها را روی زمین می زد. وی همچنین مادرخوانده اش را متهم کرد که با برس مو به او سیلی می زده و او را «خنگ» و «احمق» خطاب می کرده است.

وی ادعا کرد که میا فارو از او و خواهرانش که به فرزندی پذیرفته شده بودند مانند خدمتکار به منظور خرید از فروشگاه، تمیز کردن، اتو کردن و دیگر کارهای خانه استفاده می کرد.

نیویورک تایمز به این دلیل که این مصاحبه توسط دافنه مرکین دوست و ستایشگر قدیمی وودی آلن و یکی از منتقدان پر سر و صدای جنبش #من_هم_همینطور انجام شده است، مورد انتقاد قرار گرفته است.

رونان فارو برادر دیلان فارو یکی از منتقدان این مصاحبه بوده و در واکنش به آن چنین گفته است: به عنوان یک برادر و یک پسر، از نیویورک تایمز عصبانی هستم که این مصاحبه را که از سوی دوست و ستایشگر دیرین وودی آلن انجام شده است بدون در نظر گرفتن حقایق منتشر کرده است.

241241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =