وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت در شهرستان چالدران کنایه ای به مدیریت در کشور زد و گفت: چالدران یکی از زیباترین شهرهای کشور است و برنامه‌های زیادی برای توسعه این شهر داریم با این حال امیدواریم در مدیریت کشور از آن نوع اشتباهاتی که منجربه حادثه چالدران شد، اتفاق نیفتد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در ادامه سفرش به استان، ۲ پروژه را در شهر چالدران افتتاح کرد.

افتتاح بخش توسعه ای اورژانس بیمارستان شهیدبهشتی چالدران

قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت بخش توسعه ای اورژانس بیمارستان شهیدبهشتی چالدران با ۳۹ تخت را افتتاح کرد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال و در ۲ طبقه و شامل اتاق عمل، اورژانس، رادیولوژی و اتاق ICU احداث شده است.

وزیر بهداشت

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره یک چالدران

قاضی‌زاده هاشمی مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره یک شهرستان چالدران که در زمینی با زیربنای ۱۲۵۰ مترمربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال احداث شده را افتتاح کرد.

گفتنی است، عملیات ساخت و تجهیز این پروژه امسال انجام شده و قرار است ۱۴ خانه بهداشت را تحت پوشش قرار دهد.

وزیر بهداشت

انتقاد به مدیریت چالدرانی کشور!

قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان چالدران گفت: چالدران یکی از زیباترین شهرهای ایران است و می‌تواند محور توسعه باشد اگرچه خاطره‌ای تلخ دارد، اما مردم به این شهر بیایند و زیبایی‌ها را ببینند.

وی ادامه داد: تمام تلاشش برای کمک به رشد و توسعه این شهر و حوزه سلامت چالدران است.

وی افزود: امیدواریم در مدیریت کشور از آن نوع اشتباهاتی که منجر به حادثه چالدران شد، اتفاق نیفتد و اشتباهات فردی، شخصی، اعتماد به نفس‌های بی جا، و روش‌های غیر علمی مبنای تصمیم گیری در مجلس، دولت و قوه قضائیه در اداره کشور نباشد.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: اگر درگیری‌های حزبی را کنار گذاریم میتوانیم با همراهی یکدیگر برای توسعه و پیشرفت همگام شویم ضمن اینکه سیاست داخلی براساس عقلانیت تدبیر و ... حرکت کنیم و باید در این شرایط اخلاق مداری را الگو قرار دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: رفع نگرانی مردم در زمان نیاز بالاترین عمل صالحی است که میتوانیم انجام دهیم و این پروژه (بخش توسعه‌ای اورژانس) ظرف یک ماه آینده بطور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =