قاضی‌زاده هاشمی، خواست مردم بوکان را اجابت کرد

وزیر بهداشت در بوکان و در اتفاقی نادر به خواست مردم، بیمارستان بوکان را به ۲۰۰ تخت ارتقا و سپس آنرا کلنگ زنی کرد تا با این اتفاق، دغدغه حوزه سلامت مردم بوکان تاحدودی مرتفع شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسن قاضی زاده هاشمی در بوکان، بعد از درخواست مردم و برای ارتقای شاخص های سلامت شهرستان بوکان هنگام کلنگ زنی بیمارستان این شهرستان، خواست مردم را اجابت کرد و گفت: این بیمارستان بر مبنای ۲۰۰ تخت خواب احداث و اجرا خواهد شد.

وزیر بهداشت

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم بعد از کلنگ زنی به مردم بوکان قول داد: این بیمارستان با ۲۰۰ تخت احداث و دغدغه مردم این شهرستان را برطرف کند.

جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در آیین کلنگ زنی این بیمارستان گفت: این بیمارستان یک بار در سال ۷۵ توسط رییس جمهور وقت کلنگ زنی شد که متاسفانه تا به امروز حرکتی بابت احداث آن صورت نگرفت ولی این بار تمام تلاش و برنامه ریزی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان احداث آن در سریع ترین زمان ممکن خواهد بود.

محمد عباسی مدیر شبکه بوکان هم در مورد این بیمارستان گفت: این بیمارستان ابتدا قرار بود ۱۰۰ تخت خوابه باشد ولی با قول وزیر قرار شد نقشه ها و عملیات ساخت براساس بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه صورت گیرد تا با ساخت این بیمارستان، تعداد تخت‌های بیمارستانی شهرستان بوکان به ۴۵۰ تخت افزایش و سرانه تخت بیمارستانی بوکان به حد استاندارد خواهد رسید.

وی افزود: اعتبار اولین این پروژه حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان بود که با افزایش قیمت ارز و تخت، اعتبار به بیش از ۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیمارستان، ۲ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی با زیربنای ۵۵۰مترمربع و ۷۲۰میلیون تومان اعتبار توسط وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =