تسلیت مسئولان ایران، به دلیل سقوط هواپیما

مسئولین حوزه اجتماعی حادثه سقوط هواپیما تهران-یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز سقوط هواپیمای ATR در پرواز تهران-یاسوج به همراه ۶۶ نفر مسافر واکنش‌های زیادی از سوی افراد مختلف در حوزه‌های سیاسی، ورزشی، اجتماعی و  ... داشت.

حسن هاشمی، وزیر بهداشت جزو اولین افرادی بود که ظهر امروز وقوع این حادثه را تسلیت گفت:«انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف مطلع شدم هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل برخورد با رشته کوه دنا سقوط کرده است و ۶۶ تن از هموطنان در این سانحه جان باخته‌اند.

همکارانم در سازمان اورژانس کشور از دقایق نخست اطلاع از این حادثه، به محل سقوط اعزام شدند و علیرغم شرایط نامساعد جوی که استفاده از بالگرد را غیرممکن ساخته است، از طریق مسیرهای زمینی در تلاش برای یافتن لاشه هواپیما هستند.

اینجانب به سهم خود این ضایعه را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از پروردگار متعال برای خانواده قربانیان، صبر و شکیبایی خواهانم.»

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم ساعاتی پیش سقوط هواپیما را تسلیت گفت: «اناالله و اناالیه راجعون

سانحه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران - یاسوج قلب همه هموطنان را محزون و داغدار کرد.

به بازماندگان و خانواده‌های مسافران آسمانی این پرواز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آنان که لحظات دشواری را می‌گذارنند، صبرو آرامش مسئلت می‌کنم.»

همچنین صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان ضمن تسلیت به بازماندگان، از دادستان کل کشور خواست با تشکیل کمیته ای علت وقوع حادثه را بررسی و نسبت به برخورد قانونی با مقصرین اقدام کند. متن پیام تسلیت لاریجانی بر این اساس بود:

«حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای منتظری
دادستان محترم کل کشور

خبر سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج و جان باختن عده ای از هموطنان عزیز موجب تاثر و تاسف شدید همگان شد.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه و طلب غفران الهی برای جان باختگان، لازم است سریعاً با تعیین کمیته ای متشکل از افراد خبره در خصوص علت وقوع این حادثه بررسی جامع و دقیق به عمل آمده و چنانچه فرد یا افرادی مقصر باشند نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام مقتضی معمول و نتیجه به اینجانب منعکس شود.»

محمدعلی نجقی شهردار تهران هم دقایقی پیش متن تسلیت خود را در کانال تلگرامیش منتشر کرد: 

«انا لله و انا الیه راجعون

حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری ، موجب تاثر و تاسف مردم عزیزمان شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

در میان مسافران این پرواز ابدی، جان‌های عزیزی بودند که فقدان آن‌ها جبران ناپذیر است، از دانشجویان و اساتید دانشگاه تا چهره‌های فرهنگی و پدران و مادران امروز و فردای این مرز و بوم.

در شمار این افراد، مرحوم دکتر عبدالرضا کردی، رئیس فرهنگسرای ملل شهرداری تهران نیز مظلومانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان بویژه خانواده همکار گرامی‌مان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان محترم صبر و برای جان‌باختگان رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

محمدعلی نجفی»

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هم با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی، سانحه سقوط هواپیمای یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان را به خانواده‌های درگذشتگان به ویژه خانواده مرحوم مهندس مجید اسلامی و کارکنان این سازمان تسلیت گفت.

به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی متن پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر است:
«سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران - یاسوج که باعث جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، موجب تاسف و تاثر فراوان است.
متاسفانه در این حادثه تلخ، یکی از بهترین همکاران سازمان تامین اجتماعی، مهندس مجید اسلامی رئیس فقید اداره سرمایه گذاری معاونت اقتصادی و برنامه ریزی که برای ایفای مسئولیت خود عازم شهرستان یاسوج بود نیز برای همیشه چشم از جهان بست و به لقاء الله پیوست.
وی که از کارکنان متعهد و متخصص بود و در سنگر ارتقای سرمایه های جامعه بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کرد، در مدت مسئولیت خویش همواره تلاش کرد ضمن حفاظت از منافع و منابع ذینفعان، در مسیر تبیین، ترویج و بکارگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه سرمایه گذاری های سازمان اقدام کند.
اینجانب ضمن عرض همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه؛ درگذشت این همکار صدیق را به کارکنان سازمان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال، برای تمامی بازماندگان و سوگواران صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی خواستارم».

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =