از اعدام ۴ مجرم زیر سن قانونی تا بلاتکلیفی لباس یوزنشان تیم ملی/ پربازدیدهای ۴ فروردین

گزارشی در مورد «اعدام ۴ مجرم زیر سن قانونی در سال گذشته» اختصاص داشت در سرویس اجتماعی و گزارش دیگری با تیتر «لباس‌های یوزنشان‌ تیم ملی کجاست؟» در سرویس ورزشی پربازدیدهای چهارم فروردین بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چهارمین روز از سال 97 در سرویس سیاسی خبرآنلاین گزارشی با تیتر «حواشی پارلمان درسال ۹۶؛ از حمله داعش تا سلفی با موگرینی» پربازدید شد. دو خبر دیگر که تیترهایشان کنجکاوی برانگیز بود و مخاطبان زیادی بر آن ها کلیک کردند عبارت بودند از: «سعید حجاریان: رئیس‌جمهور واقعی، مقام رهبری است» و «چرا موسسات مالی واعتباری در صداوسیما تبلیغ می‎کنند؟/ پاسخ سیف را بخوانید».  

سرویس اقتصادی در روز شنبه، چهارم فروردین گزارشی داشت با تیتر «مهار غول قیمتی مسکن» و زیرتیترِ «کارشناسان می‌گویند جهش قیمت مسکن نمی‌تواند به نفع سرمایه‌گذاران تازه وارد باشد» که بارها بر آن کلیک شد. همچنین مطلبی با تیتر «با ۱۵۰ میلیون تومان کجا خانه بخریم؟» توجه مخاطبانی را که سرمایه شان برای خرید خانه در همین حدود است به خود جلب کرد. مطلب بعدی این سرویس که پربازدید شد «رونمایی از خودروی هیوندای اکسنت جدید کرمان موتور» بود. 

در سرویس فرهنگی گفت‌وگویی با هومن حاجی‌عبداللهی بازیگر نقش رحمت شاسی در «پایتخت 5» با تیتر «نبض «پایتخت» در دست تنابنده است» پربازدید شد و همچنین گفت‌وگویی با عوامل نمایش «جعفرخان از فرنگ برگشته» با تیتر «درگیریِ پسری که از خارج آمده با خانواده ساکنِ ایرانش». «دفاع آزاده نامداری از احسان علیخانی» هم که به ماجرای انتقاداتی که از ویژه‌برنامه تحویل سال با اجرای علیخانی شده بود ربط داشت پرکلیک شد. 

سرویس جامعه خبرآنلاین گزارشی داشت با تیتر «اعدام ۴ مجرم زیر سن قانونی در سال گذشته» که به علیرضا، امیرحسین، علی و محبوبه. ۴ کودک‌-مجرمی که زیر سن قانونی مرتکب قتل شدند اختصاص داشت و پربازدید شد. مطلب دیگری که طی آن «یک جامعه‌شناس و یک حقوقدان، به بررسی قتل‌های خانوادگی پرداخته و اشاره می‌کنند که این خشونت‌ها در حال افزایش است» با تیتر «هشدار یک جامعه‌شناس: خشونت، به چهاردیواری خانه‌ها رسیده» جزو گفت‌وگوهای پرکلیک این سرویس بود. علاوه بر این «پاسخ سازمان محیط زیست به ویدئوی یک شکار با خودروی پلاک سیاسی» بسیار دیده شد. 

در سرویس بین‌المللِ خبرآنلاین گفت‌وگوی بلندی با تیتر «اکبری: ایران در کانون ۵ جریان پرشدت امنیتی قرار می‌گیرد» پربازدید شد. همچنین خبری با لیدِ «شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که این شبکه خبری دریافته است آمریکا بنابر توصیه جان بولتون مشاور امنیت ملی این کشور، قرار است چند دیپلمات روس را از آمریکا اخراج کند» پر کلیک شد. «تصاویری از محل گروگان‌گیری در فرانسه/ جرییات تازه از عامل گروگان‌گیر» دیگر خبر کنجکاوی برانگیز بود که بارها بر آن کلیک شد. 

در سرویس ورزش نیز این مطلب که «لباس‌های یوزنشان‌ تیم ملی کجاست؟» با لید «درحالی که آدیداس تقریبا از لباس‌های تمام تیم‌های طرف قراردادش رونمایی کرده است، خبری از لباس‌های ایران نیست» پربازدید شد. «باخت پر از درس تیم‌ملی در تونس» و «ادامه جنجال‌های جمله تاریخی علی پروین/ کار به محمدان مرحوم حجازی کشید!» دو خبر دیگری بودند که در این سرویس پر کلیک شدند. 

کاریکاتوری که بر مبنای اظهارنظر یک کارشناس اقتصادی: «کالاهای چینی در سبد مصرف حدود ۸۰ درصد خانوارهای ایرانی قرار دارد» کشیده شده بود هم در سرویس طنز و کاریکاتور پر کلیک شد. 

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =