ممنوع شدن تبلیغ پول رمزنگاری شده در توئیتر

توئیتر نیز به زودی هرنوع تبلیغ درباره پول و ارز رمزنگاری شده را در پلتفرم خود ممنوع می‌کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، اسکای‌نیوز در خبری نوشت: توئیتر به گوگل و فیس‌بوک می‌پیوندد تا جلوی تبلیغ هرگونه ارز مجازی و پول رمزنگاری شده را روی سایت و اپلیکیشن خود بگیرد.{لینک}

بر این اساس تبلیغ برای سکه‌های مجازی/ICO، فروش رمز و کیف‌های مجهز به ارز رمزگذاری شده از دو هفته آینده به صورت جهانی روی پلتفرم توئیتر ممنوع خواهد شد. ممنوعیت تبلیغ در بخش مبادلات ارزی نیز ممکن است بخشی از این تعریف جدید باشد.

گوگل هفته گذشته تصمیم مشابهی را به اجرا گذاشت، همان‌طور که فیس‌بوک در ژانویه، تبلیغ هرگونه محصولات و خدمات مالی گمراه‌ کننده و فریبنده از طریق تبلیغات اینترنتی را ممنوع کرد.

فیس‌بوک با آپدیت پلتفرم خود، مانع از شکل‌گیری و تبلیغ ارزهای مجازی شده است. اغلب کشورهای جهان در میان موج جدید کلاهبرداری‌ها و ارتباطات نگران کننده خلافکاران در فضای مجازی علیه ارزها و پول‌های رمزنگاری شده تصمیم قانونی گرفته‌اند. اخیرا چین و کره جنوبی خرید و فروش سکه‌‌های مجازی را به طور کامل ممنوع کرده و چین روی مبادلات آن نیز محدودیت قانونی ایجاد کرده است. مقامات اتحادیه اروپایی روی این موضوع هشدارهای لازم را داده، اما ایالات متحده موضع روشنی را اتخاذ نکرده است.

بانک‌ها نیز با ایجاد محدودیت خرید ارز مجازی با کارت اعتباری، به پول مجازی و ارزرمزنگاری شده «نه» گفته‌اند.

بیش از سه چهارم تبلیغات آنلاین در آمریکا روی گوگل و فیس‌بوک انجام می‌شود و هرچند توئیتر سهم کمی از این بازار دارد، اما قرارگرفتن نام کمپانی‌های بزرگ، علیه ارز رمزنگاری شده، حکایت از عزم راسخ برای مبارزه با این نوع پول در فضای مجازی دارد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =