کاربران خبرآنلاین، فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله را به عنوان بهترین فیلم اکران شده سال 96 انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سینمای ایران در سال 96، سال پرافت و اخیزی را سپری کرد و با تمام اتفاقاتی که پشت سرگذاشت شاهد اکران فیلم های زیادی بود که تعداد قابل توجهی از آن ها توانستند با استقبال مخاطبان به فروش خوبی دست پیدا کنند.

پرفروش ترین فیلم های نشان می دهد که اقبال مردم به فیلم های کمدی در سال 96 بیشتر از سایر فیلم های اکران شده بوده است.

خبرآنلاین هم در نظرخواهی از کاربران خود خواست تا بهترین فیلم سال را از میان فیلم‌های کمدی و غیرکمدی که در سال 96 اکران شدند انتخاب کنند. (اینجا)

بر اساس آرای کاربران، فیلم «رگ خواب» عاشقانه متفاوت حمید نعمت الله با بازی کورش تهامی و لیلا حاتمی به عنوان بهترین فیلم سال 96 انتخاب شد.

«خوب بد جلف» اولین ساخته پیمان قاسم‌خانی با اختلافی نزدیک به عنوان دومین فیلم برتر سال 96 انتخاب شد و پس از آن «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند که از آثار موفق سینمای ایران در سال گذشته بود توانست جوایز سینمایی متعددی را کسب کند عنوان سوم را به دست آورد.

«برادرم خسرو» احسان بیگلری، «ماجرای نیمروز» محمدحسین مهدویان، «گشت 2» سعید سهیلی و «نهنگ عنبر 2» سامان مقدم که رقابت تنگاتنگی باهم داشتند، در مرتبه های بعدی قرار گرفتند.

فیلم‌های «نگار» رامبد جوان، «آینه بغل» منوچهر هادی، «ساعت پنج عصر» مهران مدیری، «ویلایی ها» منیر قیدی، «سارا و آیدا» مازیار میری، «بیست و یک روز بعد» محمدرضا خردمندان، «اکسیدان» حامد محمدی، «سد معبر» محسن قرایی، «شنل» حسین کندری، «زیر سقف دودی» پوران درخشنده، «اسرافیل» آیدا پناهنده و «ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده هم دیگر آثاری بودند که حداقل یک رای را به عنوان بهترین فیلم به دست آوردند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    0 2
    بهترین فیلم امسال به وقت شام و تنگه عبوالغریب است و لاغیر . یا علی
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    11 5
    یکی از بدترین فیلمایی که دیده بودم بزرگنمایی غیر منطقی و احمقانه احساس عشق بین شخصیتها که سعی شده بود با بازی معقول هنرپیشه ها ماستمالی بشه بدترین سکانس هم صدای زیبای همایون شجریان بود روی یک برداشت بی دلیل و بی منطق توی ماشین. نمیدونم چی بگم خیلی فیلم بدی بود.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    0 1
    این نظر به خاطر حواشی لیلا حاتمی