فرمانده کل ارتش تاکید کرد: حضور در کاروان‌های راهیان نور موجب تقویت روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در گفتگوی زنده تلفنی با شبکه رادیویی بهاران، ضمن تبریک سال نو، از همه کسانی که از ارتش، سپاه، جهاد سازندگی و نیروی انتظامی به عنوان راوی در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند و همچنین مسئولین کاروان های راهیان نور تشکر کرد.

فرمانده کل ارتش شور و اشتیاق مردم و جوانانی را که به این مناطق سفر کرده اند، موجب روحیه خود برای ادامه مسئولیت در ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: وقتی مردم حماسه های دفاع و از خودگذشتگی را از راویان می شنوند و صحنه ها را از نزدیک می بینند، موجب افزایش روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم، استکبار و متجاوزین می شود و اگر دوباره کشوری با معادلات غلط خواست به ایران اسلامی تعدی کند، این مردم هستند که دشمن را از این تصمیم پشیمان می کنند.

امیر موسوی در پایان از همه زائرین منطقه خوزستان خواست تا با دقت بیشتری به این خاک و خاکریز ها و عطر شهیدان نظر کنند چرا که قطعا اثرات سازنده ی زیادی خواهد داشت.

همچنین سرلشکر موسوی ضمن حضور در یادمان های شلمچه، علقمه و رمضان و نیز منطقه عملیاتی آب تیمور با مسئولین و زائرین این مناطق دیدار کرد.

 

دفاع مقدس ثابت کرد موجودیت نظام اسلامی ما از بین رفتنی نیست

ایرنا نوشت:

سردار محمد جعفر اسدی روز جمعه در گردهمایی نوروزی پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله دزفول افزود:مقابله با استکبار هزینه دارد ضمن اینکه سازش با آنها نیز هزینه هایی دارد. باید این هزینه ها را در کنار هم قرار داد تا ببینیم منفعت کدام یک بیشتر است. امروز ثابت شد مقابله با استکبار هزینه ای بسیار کمتر دارد. 

مسئول بازرسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)بیان کرد: هنوز 2 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که با آغاز یک جنگ تمام عیار ، با تمام ابزار و قوا وارد مبارزه با ایران اسلامی شدند. وقوع این جنگ هزینه تسلیم نشدن در مقابل استکبار و طاغوت بود که مردان این سرزمین با حماسه خود درس ایثار دادند ضمن اینکه شیرزنان قهرمان ما نیز پا به پای مردان حماسه آفریدند. این جنگ علیه موجودیت انقلاب اسلامی بود و دشمنان می خواستند انقلاب نوپای ما را نابود کنند که به فضل الهی و حضور مردم ناکام ماندند. 

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد موجودیت نظام اسلامی ما از بین رفتنی نیست زیرا انقلاب اسلامی ما جنس عاشورایی دارد و دشمن در نبرد جدید خود علیه کشورمان، باز هم شکست خواهد خورد. با وجودتلاش دشمنان ، به لطف الهی و تلاش رزمندگان اسلام ، دفاع از ارزش های اسلامی به آن سوی آب های مدیترانه رسیده است. انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که پس از گذشت چهار دهه از عمر آن، روز به روز قدرتمند تر می شود. 

سردار اسدی با اشاره به بیداری کشورها در مقابل استکبار اظهارکرد: ما امروز از 6 مذهب نیرو تربیت می کنیم و برادران افغانستان، پاکستان ، عراق ، لبنان و سوری هرکدام یک ارتش مجهز دارند. مقاومت ادیان مختلف در برابر استکبار شکل گرفته و آنها در حال ایستادگی در برابر دشمن هستند. دشمن برای اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بین شیعه و سنی تلاش گسترده می کند. ولایت فقیه برای همه ما یک معجزه است و استکبار با تمام توان در برابر ولایت فقیه و ضربه به این جایگاه وارد عمل شده است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764787

برچسب‌ها