از گزارشی درباره ۵ امام‌جمعه خبرسازِ سال ۹۶ تا اقدام ترامپ علیه پکن/ پربازدیدهای سوم فروردین

در سومین روز از فروردین ۹۷، گزارشی در مورد پنج امام جمعه خبرسازِ سال ۹۶ در سرویس سیاسی و دستور رئیس‌جمهور آمریکا به نماینده تجاری خود برای تهیه فهرست کالاهای چینی جهت اعمال تعرفه‌های جدید در سرویس اقتصادی جزو خبرهای پربازدید خبرگزاری خبرآنلاین بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین روز از سال 97، خبری که در سرویس سیاسی این خبرگزاری کنجکاوی مخاطبان بسیاری را برانگیخت مطلبی بود با تیتر «عکس| فرزندان آیت‎الله خاتمی، محمدرضا، محمد و علی کنار عکس پدر». دیگر مطلب پربازدید این سرویس گزارشی بود با تیتر «از خطیب پرادو سوار تا روحانی حامی تیم تراکتورسازی» که در آن به پنج امام جمعه خبرساز در سال 96 پرداخته شده بود. همچنین اهم اظهارات امام جمعه مشهد در نماز جمعه این شهر با تیتر «علم‌الهدی: وقتی کالای چینی با نصف قیمت وارد می‌شود، مردم کالای ایرانی گرانتر را می‎خرند؟»  بسیار دیده شد. 

سرویس اقتصادی در روز جمعه سوم فروردین پربازدیدترین خبرش مطلبی بود در مورد این که رئیس‌جمهوری آمریکا به نماینده تجاری خود دستور داده است با تهیه فهرست کالاهای چینی برای اعمال تعرفه‌های جدید، اقدام تجاری علیه پکن و همچنین شکایت به سازمان تجارت جهانی را آغاز کند. دیگر خبر پربیننده این سرویس مطلبی بود با تیتر «مروری بر اقدامات بانک مرکزی در بازار هیجان‌زده ارز». این که «فروشگاه‌های زنجیره‌ای چقدر فروش دارند؟» هم مخاطبان کنجکاو در این مورد را ترغیب به کلیک کردن بر آن کرد.

در سرویس فرهنگی مطلبی با تیتر «سالی سخت و پر اتفاق برای خبررسانان جامعه» که در لید آن آمده بود؛ بحران گرانی کاغذ، تعطیلی روزنامه‌ها و حواشی قانون سازمان رسانه‌ای از جمله اتفاقات مهم سال گذشته در حوزه مطبوعات بودند، پربازدید شد. مخاطبان خبرآنلاین در سرویس فرهنگی همچنین پیگیر وضعیت محسن یگانه بودند و بر سه خبر با تیترهای «انتقال محسن یگانه به بیمارستان رامسر/ کنسرت خواننده پاپ لغو شد»، «محسن یگانه از بیمارستان مرخص شد» و «تمام اجراهای محسن یگانه تا ۱۷ فروردین کنسل شد» بارها کلیک کردند. 

در سرویس اجتماعی مطلبی با تیتر استانبول، بهشت رویایی ایرانی‌ها در نوروز توجه مخاطبان بسیاری را جلب کرد. همچنین خبر کشف مشروبات الکلی پیش از ورود به جزیره کیش پربازدید شد. این خبر که مشاور شهردار تهران ضمن اشاره به این که نجفی مایل به کناره‌گیری نیست،گفته بود: «اعضای شورای شهر هرگز مایل به پذیرش استعفای او نیستند.» ضمن برانگیختن تعجب مخاطبان، کلیک زیادی گرفت. 

در سرویس بین‌الملل، خبری با تیتر «قهرمانپور: اردوغان در سه جبهه می‌جنگد» پربازدید شد. توئیت تازه جان بولتون درباره ایران و افشاگری پسرعموی قذافی درباره سارکوزی دو مطلب دیگر این سرویس بود که بارها دیده شد. 

در سرویس ورزشی مطلبی با تیتر «معمای جدید کی‌روش» که در لید آن آمده بود؛ «سرمربی تیم ملی، ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل تونس را اعلام کرد» پربازدید شد. همچنین مطلبی با تیتر «رسوایی به خاطر سیرالئون و کابوسی که باز انگار می‌آید!» در مورد بلوایی که دعوت از تیمِ به اصطلاح ملیِ سیرالئون در فدراسیون فوتبال ایران به پا کرده است بسیار دیده شد. این نقل قول از علی پروین که «اگر می‌دانستیم مسابقات چهار جانبه آسیایی این قدر اهمیت پیدا می‌کند که باعث افتخار استقلالی‌ها شود ما هم چند تایی از این جام‌ها می‌بریم!» طرفداران هر دو تیم را به کلیلک کردن بر روی خبرِ آن ترغیب کرد. 

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =