مهر نوشت؛ رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور تیم ۷ نفره دو و میدانی قم در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: تیم دو و میدانی بزرگسالان استان قم با ۷ ورزشکار به مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در مشهد مقدس اعزام می‌شود و به دنبال کسب رکوردهای قابل توجه در این مسابقات است.

وی افزود: این مسابقات حکم انتخاب تیم ملی دو و میدانی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد که ۲۶ و ۲۷ خرداد در ورزشگاه آستان قدس مشهد برگزار می‌شود و از این نظر از اهمیت بسیار زیادی برای دو و میدانی کاران حاضر در مسابقات از جمله نمایندگان قم دارد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در ماده ۴۰۰ متر با مانع رضا ملک پور برای تیم دو و میدانی استان قم به میدان می‌رود و محمدرضا فریدی در ماده ۲۰۰ متر نماینده استان قم است و در پرتاب وزنه محمد حسین اسکندری دیگر عضو اعزامی تیم دو و میدانی قم خواهد بود.

رضایی بیان داشت: علی کشاورز در ماده ۱۱۰ متر با مانع، مهدی رضایی در ۱۰۰ متر و علی قاسم بابایی در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر به همراه محسن ربانی پرنده کهنه کار قمی که در این مسابقات بار دیگر در پرش با نیزه به میدان می‌رود دیگر اعضای تیم دو و میدانی قم هستند.

وی عنوان کرد: مربیگری تیم دو و میدانی قم در مسابقات بزرگسالان کشور در مشهد بر عهده محمد رضا اسحاقی است ضمن این که مهدی رضایی وعلی قاسم بابایی از قم در اردوی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران نیز حضور دارند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان درقاره آسیا ۱۳ و ۱۴ تیر در تایلند برگزار می‌شود و ۲ دو و میدانی کار قمی امیدوارند بتوانند در ترکیب نهایی تیم ملی در این رویداد حاضر باشند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =